Gjest Skrevet 14. august 2013 #21 Skrevet 14. august 2013 Hva med Leonor, det synes jeg er litt stilig... Hørtes litt.. guttete ut? Som Leonard eller Teodor.
Gjest Riskjeks Skrevet 14. august 2013 #22 Skrevet 14. august 2013 Hørtes litt.. guttete ut? Som Leonard eller Teodor. Tror det er navnet på en prinsesse et eller annet sted i Europa... Spania? (har ikke helt oversikten over kongelige) Så tror nok det er et jentenavn Jeg liker for øvrig godt jentenavn som ikke er sånn superklissete...
Gjest Skrevet 14. august 2013 #23 Skrevet 14. august 2013 Tror det er navnet på en prinsesse et eller annet sted i Europa... Spania? (har ikke helt oversikten over kongelige) Så tror nok det er et jentenavn Jeg liker for øvrig godt jentenavn som ikke er sånn superklissete... Jepp, gjorde selv et kjapt google-søk på navnet. Nå vet jeg ikke hvordan det egentlig uttales, men i mitt norske hode hørtes det litt guttete ut. Nei, Angelica og Madeleine blir litt for mye for min smak liksom, men f.eks Leonora, Noor, osv er flott synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #24 Skrevet 14. august 2013 Trashy å ha mellomnavn? Alva Lenore og slike? For meg er det dobbeltnavn. Det er trashy uansett hva du kaller det. Anonymous poster hash: d5687...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå