@lfa Skrevet 9. juni 2002 #1 Del Skrevet 9. juni 2002 ...med 4 ethernet porter.... Hvorfor går det da ikke an å koble to pc'er opp samtidig? Med samme brukernavn og passord... Noen som har peiling...? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 10. juni 2002 #2 Del Skrevet 10. juni 2002 Samme brukernavn og passord til hva? Kvinneguiden? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2002 Nei, til internettoppkoblingen... Men det har vel med IP-adresser og gjøre? Hadde jeg bare fått den routeren til å virke... @lfa - våger seg stadig inn på nye veier, men roter seg bort..... 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-06-11 11:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #4 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei! Routeren må settes opp så den kobler seg til med brukernavn og passord. Dette skal ikke ligge på maskinene så lenge du bruker en bredbåndsrouter. Du må sette opp routeren slik at den deler ut ip adresser til maskinene i nettverket. Det vil si at maskinene i nettverket må motta ip adresse automatisk.. Hvilken type Nokia router har du?? -zap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg har ikke Nokia router, det er ADSL-modemet som er Nokia. Routeren er Prestige 314 fra Zyxel. Og jeg følger alle slags bruksanvisniger, men får jeg koblet opp? Nei.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå