Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger regnklær.

Hvor får man kjøpt billig og grei bukse og jakke?

Helst i mørk farge.

G-sport er så dyrt. Hvordan er kvaliteten på XXL og Stormberg, ser ikke ut til å være så billig der heller men...

Hvilke andre butikker?

Anonymous poster hash: b4686...534
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke noen outlet-butikker i nærheten, da? Jeg har kjøpt mitt regntøy på XXL, men fant det til halv pris på et outlet ganske nylig. Ellers, hvis du er heldig og er slank og ikke for høy, kan det lønne seg å lete litt på barneavdelingene. Ei venninne av meg kjøper barneregntøy i den største størrelsen, og får det mye billigere enn tilsvarende på voksenavdelingen :fnise:

Skrevet

Du har ikke noen outlet-butikker i nærheten, da? Jeg har kjøpt mitt regntøy på XXL, men fant det til halv pris på et outlet ganske nylig. Ellers, hvis du er heldig og er slank og ikke for høy, kan det lønne seg å lete litt på barneavdelingene. Ei venninne av meg kjøper barneregntøy i den største størrelsen, og får det mye billigere enn tilsvarende på voksenavdelingen :fnise:

Slank og 165 cm, så takk for tipset:)

Har ikke hørt om noe outlet her jeg bor, men bor ikke langt fra Trondheim. Kanskje det er noe der?

Anonymous poster hash: b4686...534

Skrevet

Det var i Oppdal jeg var på outlet, så hvis du bor eller skal i nærheten kan det anbefales! Ellers er det sikkert noe i Trondheim også :)

Skrevet

Kjøpte Didriksson barneregntøy (største str) på XXL,og er kjempefornøyd! Er mye ute og det har alltid holdt tett :) Og så kostet barneregntøyet ca halvparten av prisen som voksenregntøyet i samme merke ;)

Men dette var i fjor,og når jeg var inne å så på sidene deres nå så er det bare en hundrelapp i prisforskjell på barne og dameregntøyet. Men er hvertfall veldig fornøyd med merket :) Har du tid å vente og følge med på tilbud,så er det mange som kjører kampanje på regntøy utover høsten.

Anonymous poster hash: ca983...f3d
Skrevet

Coop Obs har alltid slikt til en hundrelapp eller minde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...