AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hva må jeg ta hensyn til? Hvor lang tid tar det egentlig fra man bestiller fotograf til han kommer? Tips tas imot med takk.Anonymous poster hash: d587b...8b2
Solknapp Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Hei. Jeg bestilte dette i dag og de kommer på torsdag! Bor i Oslo. Vi fikk sjekkliste når vi bestilte som det står alt du trenger å gjøre, hva du skal rydde osv.
Emily Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Rydd, rydd, rydd, når du tror du er ferdig; rydd enda mer. Husk at det er boligen som skal selges, ikke interiøret Vask ordentlig - inkludert vinduer Tenn stearinlys og sett frem friske urter, gjerne også en bukett blomster Tøm kjøkkenskapene så mye som mulig om tingene som står inni vises gjennom frontene Husk å henge opp nye, rene håndklær på badet Re opp senga med et fint sengeteppe Lag gjerne et blikkfang i rommet, det kan være alt fra en paljettpute til et bilde eller en kul lysestake Selv investerte jeg i noen ganske standard bilder til visning. Ingen vits i å la ens egen spesielle smak prege veggene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Hvis du har instagram så søk opp hashtag'er som går på boligstyling og interiør. Masse gode tips å få der! Se også på de fineste leilighetene du finner på finn.no. Fjern alt av rot, overflødige pynteting og kjøkkenutstyr. Alt som er oppå og under skap vises veldig godt på bilder. Kjøp inn noen nye håndklær som passer fargene på badet og kjøkkenhåndkle som passer på kjøkkenet (ille vask de før fotograferingen, de ser mye freshere ut da). Nytt sengeteppe og sengetøy, puter i sengen og sofaen. Har du et ekstra soverom så få det til å se fresht ut og illustrer hva det kan brukes som (ikke "roterom"/kontor/oppbevaring, men sett inn en gjesteseng f.eks). Kjøp inn friske blomster, både avskårne og nye potteplanter hvis du trenger det. En skål med lime/sitron etc og fine flasker med olivenolje på kjøkkenbenken i tillegg til friske urter er stilig Vask og shine leiligheten så godt som mulig, det tar lenger tid enn man tror! Anonymous poster hash: a3caf...b45
Athene Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Vi brukte en profesjonell til å style leiligheten før bilder og visning, og det kan anbefales på det varmeste. Hun hadde også kontakter, slik at vi fikk leid inn møbler og kunst til en billig penge. Nå brukte jeg en bekjent, så kan ikke gi for mange detaljer, men det bør vel være mulig å finne et selskap i ditt nærmiljø som tilbyr slike tjenester.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Takker for veldige gode tips vinduene har jeg vasket for 4 uker siden, så det orker ikke jeg igjen, de er rene for det, har utepersienner på alle, som har vært litt lukket da det har regnet. Nå har jeg ingen blomster, skal kjøpe like før fotograf kommer. Men man kan vel ikke ha for mye blomster? Men vinduene, er det best å ikke ha noe der, at det er rent og uten noe på eller hva? Anonymous poster hash: d587b...8b2
Emily Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Takker for veldige gode tips vinduene har jeg vasket for 4 uker siden, så det orker ikke jeg igjen, de er rene for det, har utepersienner på alle, som har vært litt lukket da det har regnet. Nå har jeg ingen blomster, skal kjøpe like før fotograf kommer. Men man kan vel ikke ha for mye blomster? Men vinduene, er det best å ikke ha noe der, at det er rent og uten noe på eller hva?Anonymous poster hash: d587b...8b2 Hold det så enkelt som mulig, mye stæsj i vinduskarmene er unødvendig og ser overfylt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå