AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jeg har datet en fyr i noen måneder, og alt er forløpig veldig bra mellom oss. Men for noen dager siden spurte han om jeg ville blitt sur om han slo meg. Er dette et varselstegn? Syntes det var et veldig merkelig spørsmål. Anonymous poster hash: 0e024...a87
Gjest celine Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Sur?? Eeeh, dette hørtes noe snodig ut da.. Sikker på at det ikke var noe som bare kom helt feil ut i en eller annen sammenheng? 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 "Nei, jeg hadde blitt redd og sint og gått fra deg umiddelbart og aldri sett meg tilbake" er det eneste riktige svaret på et slikt spørsmål.Anonymous poster hash: 89b39...0db 6
Steinar40 Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Jeg har datet en fyr i noen måneder, og alt er forløpig veldig bra mellom oss. Men for noen dager siden spurte han om jeg ville blitt sur om han slo meg. Er dette et varselstegn? Syntes det var et veldig merkelig spørsmål.Anonymous poster hash: 0e024...a87 Be han gi en (god) forklaring på hvorfor han spurte om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå