AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hva synes dere om lindevegen sin stil? Bloggen er lindevegen.noAnonymous poster hash: 32a2a...ca3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Veldig fint Men litt mye stash for meg, ta bort halvparten så kunne jeg flytta rett inn. Imponert over skaperevnen til bloggeren, hun får det til, og resultatene er kjempebra. Kjøpmansdisken ble kjempefin Anonymous poster hash: 89436...94f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Svarer det samme her, som jeg gjorde på Bim/Dib: Grei nok stil. Ganske safe egentlig. Og noe mer ryddig enn Villa Paprika. Og det er jo helt greit. (Villa Paprika er bare rot og kaos, ikke mye stil i mine øyne.) MEN det er for mange skrivefeil og for mye "pjatt", noe jeg syns gjør bloggen barnslig og useriøs. Anonymous poster hash: 711a8...c8b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Jeg ELSKER stilen!! Anonymous poster hash: 5a82d...d95
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Jeg elsker stilen, kunne flyttet rett inn! Anonymous poster hash: 71180...73a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Svarer det samme her, som jeg gjorde på Bim/Dib: Grei nok stil. Ganske safe egentlig. Og noe mer ryddig enn Villa Paprika. Og det er jo helt greit. (Villa Paprika er bare rot og kaos, ikke mye stil i mine øyne.) MEN det er for mange skrivefeil og for mye "pjatt", noe jeg syns gjør bloggen barnslig og useriøs. Anonymous poster hash: 711a8...c8b Hva mener du med Bim/Dib? Jeg syns hun er kjempeflink og har det kjempefint. Men enig med de over om at hun har for mye ting. Som første svareren her sa: Rydd bort halvparten av tingene og jeg kunne flyttet rett inn! Og så ville jeg fjernet alt sånn type "slitte" ting og skinnfeller og gitt det et litt strammere uttrykk. Anonymous poster hash: d46be...652
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Fin stil, bedre enn paprika ja. Men jeg lurer på hva disse bloggerne tjener jeg. Det må jo koste en del penger å handle så mye nytt hele tiden, og ikke minst pusse opp. Hva tjener de?? Eller er det stor gjeld?? Anonymous poster hash: 5948e...679
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Jeg synes hun har det kjempefint! Kanskje litt fargeløst, men samtidig så er det hjemmekoselig. Også er hun veldig flink til å lage fine møbler selv!! I tillegg synes jeg det er morsommere å se slike blogger, hvor bloggeren har "normal" økonomi. Sånn som Villapaprika viser jo frem bare driiitdyre ting, som ihvertfall ikke jeg har råd til (er student, men tror aldri jeg hadde giddet å bruke 1000,- på ei pute, og enda mer på noen lysestaker etc).. Anonymous poster hash: bb5b7...861
Emily Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Får veldig assosiasjoner til shabby chic, og det er overhodet ikke min greie.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 Fin stil, bedre enn paprika ja. Men jeg lurer på hva disse bloggerne tjener jeg. Det må jo koste en del penger å handle så mye nytt hele tiden, og ikke minst pusse opp. Hva tjener de?? Eller er det stor gjeld?? Anonymous poster hash: 5948e...679 Nå tjener nok bloggeren i Lindevegen en god del penger utenom bloggen siden hun er fisker. Tror samboeren hennes jobber på sjøen også. Eller offshore. Får veldig assosiasjoner til shabby chic, og det er overhodet ikke min greie. Ja jeg synes hun har det veldig fint, men litt for shabby chic/slitt/jentete/romantisk og overfylt. Men som jeg skrev lenger oppe så skulle jeg ha flyttet rett inn om jeg fikk ryddet bort og byttet ut noen av tingene Anonymous poster hash: d46be...652
Emily Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 Nå tjener nok bloggeren i Lindevegen en god del penger utenom bloggen siden hun er fisker. Tror samboeren hennes jobber på sjøen også. Eller offshore. Ja jeg synes hun har det veldig fint, men litt for shabby chic/slitt/jentete/romantisk og overfylt. Men som jeg skrev lenger oppe så skulle jeg ha flyttet rett inn om jeg fikk ryddet bort og byttet ut noen av tingene Anonymous poster hash: d46be...652 Med shabby/nordisk landstil mener jeg ikke nødvendigvis bare noen av tingene hennes, men hele hjemmet. Material/fargevalg etc., det blir veldig 2002 for min del.
Malum Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 (endret) Jeg synes stilen er grei, men litt for søtt og lyst etter min smak. Men hun er en veldig kreativ og handy jente, da. F.eks TV-benken hun fikset på ble kjempefin. Flott blogg for inspirasjon på DIY-fronten. Imidlertid blir jeg sprø av teksten, for ikke bare er det altfor mye uinteressant utenom-pjatt, men veldig vanskelig å lese, pga bakgrunnen. Endret 13. august 2013 av Bodillen
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Hva mener du med Bim/Dib?Anonymous poster hash: d46be...652 Et annet Klikkforum, Barnimagen.com/Dinbaby.com. Samme innlegget var publisert der og jeg svarte på det, rett før jeg svarte her. Anonymous poster hash: 711a8...c8b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #14 Skrevet 13. august 2013 Anonymous poster hash: 711a8...c8b Åå okei. Jeg tror det er samme person som har laget spørsmålet om villapaprika også. Lurer på hva ts driver med Anonymous poster hash: d46be...652
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 Gørr kjedelig og veldig lite kreativ. Anonymous poster hash: 489a6...579 1
heartofagirl Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Syntes det er koselig og fint hos henne. Sikkert veldig koselig hjem å bo i! Ikke helt min stil, jeg savner mer farger!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Åå okei. Jeg tror det er samme person som har laget spørsmålet om villapaprika også. Lurer på hva ts driver med Anonymous poster hash: d46be...652 Hei. Jeg la inn om villapaprika stilen ja, men ikke Lindevegen. Den kom etterpå. Tror heller anonyme hermet etter meg som spurte hva dere syns om villaapaprika stilen. Jeg er ikke på BIM eller Dib, så vet ikke hva det står der Jeg spurte, for jeg er interessert i interiør og hva andre mener om Villapaprika stilen. Jeg skrev hva jeg mente: rotete og støvete, for mye av det gode Har sett Lindevegen og, synes den er litt kosligere. Anonymous poster hash: 5948e...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå