AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jeg prøver å lage en plan med ulike aktiviteter/hobby på jobben, for psykisk utviklinghemmede. Har fått ned en del, men nå har det stoppet litt. Tenkte kanskje det var noen her som kunne hjelpe meg litt, komme med noen forslag? Har skrivd, f.eks: bake boller, spille spill, male bilder.. :D Anonymous poster hash: 4ffc8...e82
Karmosin Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Jeg aner ikke noe om funksjonsnivå eller hva slags budsjett du har til rådighet for materialer og utstyr, men mange hobbyaktiviteter må vel la seg gjøre. Scrapping, bordvev, broderi, hekle filleryer (obs, tungt for hendene), lage ting i fimoleire, støpe såpe, søm, strikking, generell hekling, fotografi, dyrke urter i potter... 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Hva er det det heter når man former ting ut av farget ull og grønnsåpevann? Toving? Anonymous poster hash: 538e9...452
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Rebusløype, gå tur i skogen Anonymous poster hash: 538e9...452
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Perling - tre perler på snor og lage smykker/armbånd har vært populært. Kjøp treperler med litt store hull. Male egne kopper - kjøp billige hvite krus og maling som herder etter en omgang i ovnen. Båltur med grilling av pølse. Trenger ikke gå så langt, her har vi et friluftsområde som er tilgjengelig med rullestol/bil. Diskotek! Det er alltid suksess Diskokule fra lekebutikk/nille, høy musikk og 'drinker' (brus/saft blanding med litt frukt og parasoll i) ekstra stas med dj Anonymous poster hash: 9f4ce...7fc
PecanPie Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Psykisk utviklingshemmede kan i utgangspunktet gjøre alt det "normale" mennesker kan. Tilpass etter funksjonsnivå, motorisk fungering og alder.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Psykisk utviklingshemmede kan i utgangspunktet gjøre alt det "normale" mennesker kan. Tilpass etter funksjonsnivå, motorisk fungering og alder. Ja, jeg ser det var en veldig lite utfyllende start-post. Men takk for svar Anonymous poster hash: 4ffc8...e82
charactouy Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Decoupage har vært en slager hos "mine", alle kan få noe fint ut av det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå