Lykkeliiiten Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Idag er jeg 15+6 Første gang jeg er gravid på riktig plass, dere skjønner i 2009 var jeg første gang gravid og det var utenfor livmor i venstre eggleder Den gang ble fostret fjernet med en liten dose cellegift, også desember 2012 var andre gang jeg ble gravid bare da også utfor livmor i samme dumme eggleder men da ble den egglederen fjernet! Endelig Så vi tenkte at greit vi skulle vente med barn til etter bryllupet vårt 26juli 2014, meeen sånn ble det altså ikke 15 Mai testet jeg + og GRAVID på to tester Har til nå vært på tre Ultralyder og fått sett den lille vokse normalt og med hjerteslag også vært hos JM og hørt hjertelyd for noen uker siden.. Jeg er så lykkelig, så bryllupet blir utsatt til etter vi har hatt barndåp 4 September skal vi ordinærultralyd og vi gleder oss masse Her ser dere noen bilder fra Ultralydene.. Uke 8+6 og 13+6 3
Kvakk Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 aaw! gratulerer med lille frøet som vokser på riktig sted
Yesterday Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Gratulerer så mye! Noen har jo dåp og bryllup samtidig
Britt Banditt Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Gratulerer så mye Har selv hatt exu og måtte fjerne en eggleder, men har nå ei jente på tre år
ara Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Herlig med sånne solskinnshistorier!! Gratulerer så mye
Superlilje Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Gratulerer! Hadde selv xu i januar (etter en ma og en sa), og er nå 24+1 Vi klarer oss fint uten venstre eggleder
Lykkeliiiten Skrevet 28. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2013 Tusen takk alle sammen Ja vi klarer oss bra uten begge eggledere. Så godt å høre flere som har vært gjennom det samme og har blitt gravid og fått barn Gratulere til dere også Blir nok dåp først også bryllup Blir litt mye med begge deler på en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå