carino Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Har et Samsung galaxy tab 2 som jeg tror min 2 år gamle sønn har lånt... Den appen med en stor blå pil som er navigasjon er blitt borte... Har prøvd å gjenopprette brettet, lete på play-butikken, men finner den ikke. Krise da vi skal kjøre noenhundre mil snart og skulle bruke den! Kan noen hjelpe?
carino Skrevet 13. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2013 Glemte å skrive at den appen var på brettet da vi kjøpte det nytt.
Gjest Morteno Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Navigering ligger jo inne på Maps, trenger ikke å bruke den Navigering snarveien.
carino Skrevet 13. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2013 Hvordan finner jeg det på maps? Prøvde å se der, men fant det ikke. Kan man få frem den snarveien derfra? Takk for hjelpen forresten. :-)
Gjest Morteno Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Søk på en adresse i Maps, Trykk deretter på iconet av en bil nederst til høyre, velg hvilken vei du ønsker å ta, trykk deretter på "Start". Antar du har siste versjon av maps, og Android da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå