AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Det er en del bilder av meg i et album som ble lagt ut for 1-2 måneder siden. Skulle gjerne hatt noen av disse bildene på Facebook-siden min. Er det mulig å tagge meg selv nå, men unngå at det kommer på newsfeeden eller veggen min? Altså at bildene bare kommer direkte til mine bilder? Anonymous poster hash: cb887...378
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Det er en del bilder av meg i et album som ble lagt ut for 1-2 måneder siden. Skulle gjerne hatt noen av disse bildene på Facebook-siden min. Er det mulig å tagge meg selv nå, men unngå at det kommer på newsfeeden eller veggen min? Altså at bildene bare kommer direkte til mine bilder?Anonymous poster hash: cb887...378 Gå inn på innstinnger og kryss av at ingen kan få beskjed om nye bilder du er tagget i. Endre tilbake om ett par dager Anonymous poster hash: 4545c...7b8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Gå inn på innstinnger og kryss av at ingen kan få beskjed om nye bilder du er tagget i. Endre tilbake om ett par dagerAnonymous poster hash: 4545c...7b8 Vil det da heller ikke komme på veggen min? Anonymous poster hash: cb887...378
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Vil det da heller ikke komme på veggen min? Anonymous poster hash: cb887...378 Og vil bildene havne først, eller havner de etter dato? Hehe tror jeg bare dropper hele greia. Anonymous poster hash: cb887...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå