Julie:) Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Men jeg syns fargen ble alt for mørk, ser skikkelig unaturlig ut. Jeg spurte om å få det så naturlig som mulig, og hun sa hun tok lyseste farge, men dette ser litt teit ut. Er det noe jeg kan gjøre for å "bleke" fargen litt, gjøre den litt mindre fremtreden?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Gni litt sitron på, men ikke hardt! Huden er følsom, og sitron er sterke greier, og du vil ikke ende opp med rød, sår hud. Ellers demper fargen seg i løpet av et par dager, og hvis du sminker deg litt sterkt rundt øynene blir det mer balanse, og ikke så "wow"! Anonymous poster hash: fc65a...b93 2
Anjah Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Farget du brynene i går eller i dag? Gi det et par dager ekstra i allefall. Det pleier å duse seg ned og bli veldig veldig bra. Jeg farger brynene mine selv, og av og til gjør jeg det hos frisøren. Det er alltid litt sjokkmørkt til å begynne med, men så blir det perfekt etter et par dager 1
Gjest sophia21 Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Det er vanlig å synes det blir litt ekstremt med en gang, spesielt første gang Teit spørsmål, men du har fjernet kremen ja..? Ellers som nevnt over demper fargen seg veldig fort
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Det er veldig vanlig at øyebryna blir mørkere når de blir farge, og som nevnt over ja så demper det seg Anonymous poster hash: 9a480...9ca
Julie:) Skrevet 13. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2013 Jeg gjorde det hos frisør så all krem er borte :-) det var i går så da får jeg sikkert bare smøre meg med tålmodighet da :-) håpet bare det var noe jeg kunne gjøre for å fremskynde prosessen for at det skal roe seg litt, men takker for svar!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Jeg gjorde det hos frisør så all krem er borte :-) det var i går så da får jeg sikkert bare smøre meg med tålmodighet da :-) håpet bare det var noe jeg kunne gjøre for å fremskynde prosessen for at det skal roe seg litt, men takker for svar! Har hørt at det hjelper å smøre tannkrem på Mine bryn ble farger veldig mørke en gang. Uff husker det var grusomt å gå rundt sånn, og følte at alle stirret på brynene. Familien synes det var kjempefint, men jeg synes jeg så helt dust ut. Jeg tok litt lys foundation på, bare fordi jeg måtte ut av huset Anonymous poster hash: b19ac...5c8
fjellstreif Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Jeg har vært der selv et par ganger Husker jeg gremmet meg skikkelig for å gå ut, men venninnene mine (som jeg vet svarer ærlig) sa det så bra ut. Min teori er at det er du selv som reagerer, siden du ikke er vant med å ha så mørke øyenbryn, andre ser ikke at det ser "feil" ut:-) Uansett, som flere andre her sier: det demper seg etterhvert. Om noen dager synes du nok at det ser helt flott ut:-) 1
Julie:) Skrevet 13. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2013 Ja jeg føler at det er kun øyenbrynene mine som syns i ansiktet mitt he he, men kan jo godt hende at ikke andre tenker over det på samme måte.. Jeg tok noen minutter i sola jeg slik at jeg kanskje får litt mer farge i ansiktet for å dempe kontrastene. Jeg har også lyst hår og da blir det stor forskjell fra bryn til hår. Men trøster meg med det dere sier at det blir veldig fint om noen få dager
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 Smink deg litt ekstra, så vises det ikke. Og om noen dager vil det gå bort av seg selv, er kun de første dagene det er litt for mye farge Anonymous poster hash: 191f4...cc2
Gjest Superwoman! Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 (endret) Jeg farget selv for noen dager siden, og de ble nesten helt svarte. Ikke fint på ei som er blond! Jeg skrubba de inn med aske og olje. Da gikk all fargen fra huden bort, og jeg satt igjen med farge på kun øynbryna. Det ble myyye finere. Edit: Jeg ble rød og sår fordi jeg skrubba hardt. Men det var verdt det! Endret 13. august 2013 av Superwoman! 2
FrøkenBaker Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Bruk hudrensen godt på øyebrynene dine da du renser. Det er som regel fargen som sitter i huden og overskuddet i hårene som får det til å se så mørkt og definert ut. Ellers er det også en selv som merker det best. Vent et par dager og et par runder med vask og litt tilvenningstid så skal du se du liker det.
Ferny Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Jeg gjorde det hos frisør så all krem er borte :-) det var i går så da får jeg sikkert bare smøre meg med tålmodighet da :-) håpet bare det var noe jeg kunne gjøre for å fremskynde prosessen for at det skal roe seg litt, men takker for svar! Jeg er sikker på at det er pent jeg. Bare veldig uvant for deg selv. Sånn er det jo - jeg synes jeg ser helt forferdelig rar ut bare jeg klipper håret tre centimeter. Mens andre ikke legger merke til at jeg har klippet meg i det hele tatt. Og det er sikkert uvant med mer markerte bryn. Men jeg synes det er fint, for det rammer jo liksom inn ansiktet mye mer. Og de andre sier jo at det blir litt lysere så.... jeg tror du kan slappe av.
Julie:) Skrevet 14. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 14. august 2013 Hei igjen Jeg møtte en venninne i går og hun spurte om jeg hadde klippet håret eller gjort noe som fikk meg til å se litt annerledes ut også kom hun selv frem til at det var øyenbrynene. Jeg sa at jeg syns at det nå var helt fælt, for det eneste jeg så var kun øyenbryn i hele ansiktet mitt.. Men hun syns det var fint og ikke så dominerende som jeg skulle ha det til og dette er en venninne jeg vet forteller meg hva hun syns så det var betryggende å høre. Jeg tror jo kanskje det er den litt brå overgangen for meg selv som gjør at jeg syns de blir så fremtredene.. Antagelig så vil jeg vel ikke legge merke til det selv om et par dager, formen på brynene kommer jo så fint frem og det er jo som noen sier at ansiktet blir jo rammet inn på en annen måte. Før var mesteparten av fargen der brynene var tykkest og ellers veldig lyst slik at det så ut som jeg ikke hadde noe særlig bryn så det har jo blitt bedre Jeg har prøvd å se etter og det ser ikke ut som det sitter så mye farge på huden under. Jeg er også sånn når jeg har klipt meg at jeg syns det er stor forandring selv om andre ikke en gang legger merke til at jeg har vært hos frisøren så det er vel mye i at ting må gå seg litt til for meg.
Pseudonym Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Men jeg syns fargen ble alt for mørk, ser skikkelig unaturlig ut. Jeg spurte om å få det så naturlig som mulig, og hun sa hun tok lyseste farge, men dette ser litt teit ut. Er det noe jeg kan gjøre for å "bleke" fargen litt, gjøre den litt mindre fremtreden? Been there, done that og brukte bartebleking som jeg fikk låne av en venninne. Funka som gull.
Dricka Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Ble nok bra! Mine øyenbryn er mørkebrune naturlig så om jeg skulle ha gjort noen endring måtte det ha vært å bleke dem, og da hadde jeg virkelig sett dust ut..
Gjest BabyBlue Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 Hvis du har syrebaserte hudpleieprodukter liggende funker det fett. Md gjør jobben, hvis ikke er sitron et gammelt triks som også fungerer
Djungelvrål Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Jeg pleier å fukte en bomullsdott og dyppe i aske og gni, men jeg røyker da. Har du vedovn går det an å bruke aske derfra også. Tar fargen som er smittet over på huden og bleker fargen på brynene noe,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå