AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 I ca 3 dager har katten til kjæresten gått rundt og oppført seg som om den har løpeti ( den er sterilisert). Katten har bælja, pisset rundt, vasket seg mer enn vanlig, er ellers urolig, vandrer rundt, oppmerksomhetssyk. Det er en innekatt. Og nå mens jeg satt og så på FEM, sto hun på sofan snudde rompa til og tisset på armen min! Skal ta henne til dyrlegen om noen timer når de åpner. Hva faen feiler katten? Har bodd halvparten av tiden hos kjæresten i over ett år nå, så kjenner katten godt. Denne oppførselen er helt urnomal. Ringte en oppdretter i går og spurte om hennes mening. Hun nevnte at katten kunne ha en urinveisinfeksjon eller betennelse i skjeden. Noen som har peiling?Anonymous poster hash: a6003...1e0
Frisørdama Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Hvis hun stod med baken til, så høres det ut som hun markerte? Correct me if I'm wrong. Men de kan være lurt å ta en tur til dyrlegen ja siden hun har fått så drastisk endribg i oppførsel.
Gjest A-en Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Hadde en katt som markerte på meg en gang, han hadde urinveisinfeksjon. Vært hos dyrlegen enda?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Ja har vært hos dyrlegen. Han trodde det kunne være en urinveisinfeksjon, så katten fikk en sprøyte som skulle virke i 14 dager. - ts Anonymous poster hash: d0130...386
Missy1 Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Ser du nevner betennelse i skjeden. Katten min har hatt vaginitt 2ganger, men ikke tissa inne av den grunn. Det rant gul/hvit gusje ut der da. Tror heller det er uvi. Ta den med til dyrlege, greit å få sjekka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå