Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snørev
Skrevet

Ville du vært villig til å sminke hele ansiktet ditt om kjæresten satte pris på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, holder meg til typer som liker meg mer naturlig jeg!

Anonymous poster hash: dfd97...3c6
  • Liker 5
Skrevet

Nå sminker jeg ansiktet mitt, men det er fordi jeg selv vil det og liker sminke. Høres suspekt ut om man må sminke seg fordi kjæresten vil det.

Anonymous poster hash: 87e2e...783
  • Liker 5
Skrevet

En gang i blant viss det var noe spesielt. Bruker ellers nesten ikke sminke.

Anonymous poster hash: 580aa...45f

Skrevet

Bruker kun mascara til hverdags og kanskje bittelitt brunkrem til fest.

Blir ikke mer enn det, uansett hva en kjæreste måtte mene. Mitt ansikt, mitt valg.

Anonymous poster hash: 26a07...fb5
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er glad i sminke, og sminker hele ansiktet hver dag.

Hvis mannen min hadde likt en spesiell sminkestil, hadde jeg selvfølgelig gjort det, om jeg kledde det. Så lenge det ikke er naturlig, usynlig sminke for det synes jeg er så anonymt og kjedelig.

Skrevet

Nå sminker jeg meg noen dager, lar vær andre dager men hadde han vært mer opptatt av at jeg skulle ha på meg en maske hele tiden for å please han så hadde ikke det skjedd nei. Det er ikke verken BB kremen min eller mascaraen han er blitt sammen med og en fyr som er mer begeistret for et påmalt ytre for å like meg er ikke min cup of tea.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er glad i sminke, og sminker hele ansiktet hver dag.

Hvis mannen min hadde likt en spesiell sminkestil, hadde jeg selvfølgelig gjort det, om jeg kledde det. Så lenge det ikke er naturlig, usynlig sminke for det synes jeg er så anonymt og kjedelig.

Jo, jeg kan være enig i dette, da. Synes man burde gjøre det beste ut av hva man har og fremheve det vakre. Grå mus kan man være når man er 80. Men hvis det KUN er fordi mannen maser om det, blir det litt suspekt.

Anonymous poster hash: 87e2e...783

• Liker 1
Skrevet

Nei. Null sminke i hverdagen her, og vil ikke ha en kjæreste som ikke takler det. Nå traff mannen meg uten sminke (midt i flytting også, så jeg så ikke ut) og han tar meg som jeg er.

Anonymous poster hash: 09368...b21
  • Liker 1
Skrevet

Nå er jeg av de som aldri har sminket meg og aldri kommer til å gjøre det. Til opplysning; jeg er singel og det har garantert noe å si :jolie:

Skrevet

Om han krevde at jeg sminket med så ville han aldri sett to ganger på meg uansett :-P

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke sminke, bortsett fra kanskje litt maskara på fest, så det hadde vært uaktuelt. Hvis han ikke liker meg som jeg er, får han finne seg ei som orker å bruke timesvis på å sminke vekk sitt naturlige ansikt :)

Anonymous poster hash: d82b9...e2c
Gjest Svampebob1
Skrevet

Ville du vært villig til å sminke hele ansiktet ditt om kjæresten satte pris på det?

Ja, men jeg vet ikke om jeg ville ha gått slik ute blant folk :-)

Skrevet

Så hva er da poenget?

Du burde komme deg ut av skapet en dag. Og ut av huset også eventuelt.

Anonymous poster hash: a9fe2...9f6

Gjest Svampebob1
Skrevet

Så hva er da poenget?

Du burde komme deg ut av skapet en dag. Og ut av huset også eventuelt.

Uuuuhhuhuhuhu!!! :-D

Skrevet

Uuuuhhuhuhuhu!!! :-D

Hva er morsomt?

Åja, hehe, hvor tragisk utgangspunktet egentlig er..?

Gjest Snørev
Skrevet

Om du er villig til å sminke deg kan jeg tøye kravet om at kjæresten skal være jente.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Om du er villig til å sminke deg kan jeg tøye kravet om at kjæresten skal være jente.

Jeg har både blitt sminket og kledd i kjole en gang da jeg var yngre... Av jenter som ville ha det gøy med meg ;-)

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke sminke, bortsett fra kanskje litt maskara på fest, så det hadde vært uaktuelt. Hvis han ikke liker meg som jeg er, får han finne seg ei som orker å bruke timesvis på å sminke vekk sitt naturlige ansikt :)

Anonymous poster hash: d82b9...e2c

sånne kommentarer som det er så unødvendige. Det er helt greit at du ikke liker sminke. Men jeg føler du er nedlatende mot de som faktisk sminker seg, "en som orker å bruke timesvis på sminke".. Det tar ikke timesvis, man kan se vakker og velsminket ut på ti minutter, er det virkelig for mye bry?

Og du sier "sminke vekk sitt naturlige ansikt". Nedlatende. Man sminker ikke vekk sitt natulige ansikt - man framhever sine peneste trekk så man ser penere ut. Men man ligner da på seg selv, om man har grunnleggende sminkekunnskaper.

Anonymous poster hash: f1baf...e15

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...