Gå til innhold

hva koster det å tilpasse ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nylig forlovet meg (jippiiiii!), men forlovelsesringen min er litt for stor. Jeg lurer på om noen av dere vet hva det koster å få strammet denne inn? Ringen er i 14 karat hvitt gull, om dette skulle være av betydning. Og bare for å skryte nevner jeg også at ringen har 13 fantastiske diamanter (type 4) :-D vet dere forresten om det er verre/kan gjøre skade på.diamantene å stramme inn diamantringer?

-nyforlova og forelska Sara.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk tilbake til hvor min var kjøpt (norsk gullsmed-kjede) og de sendte den inn og tilpassa den for meg helt gratis.

Skrevet

Hei! Jeg har nylig forlovet meg (jippiiiii!), men forlovelsesringen min er litt for stor. Jeg lurer på om noen av dere vet hva det koster å få strammet denne inn? Ringen er i 14 karat hvitt gull, om dette skulle være av betydning. Og bare for å skryte nevner jeg også at ringen har 13 fantastiske diamanter (type 4) :-D vet dere forresten om det er verre/kan gjøre skade på.diamantene å stramme inn diamantringer?

interessant

Anonymous poster hash: 37b58...981

Skrevet

Dersom diamantene går rundt hele går det ikke ann å regulere

Skrevet

Dersom diamantene går rundt hele går det ikke ann å regulere

Skrevet

Jeg har 16 diamanter i min som er satt bortover slik at den dekker halve ringen, det er sikkert noe slik du også har siden det er så mange. Det er ikke noe problem å tilpasse en slik ring verke den eller den andre veien, og det gjør ingen skade. Min ble utvidet en størrelse du kan ikke se det.

Kostet 500,- for min siden den ikke er kjøpt i Norge på en liten lokal gullsmed her i Oslo. :)

Skrevet

De gjorde det gratis der ringen var kjøpt.

Skrevet

gratis der ringen ble kjøpt.

Anonymous poster hash: 59409...f32
Skrevet

Første justering er som regel gratis der ringen ble kjøpt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...