sarakastisk Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hei! Jeg har nylig forlovet meg (jippiiiii!), men forlovelsesringen min er litt for stor. Jeg lurer på om noen av dere vet hva det koster å få strammet denne inn? Ringen er i 14 karat hvitt gull, om dette skulle være av betydning. Og bare for å skryte nevner jeg også at ringen har 13 fantastiske diamanter (type 4) :-D vet dere forresten om det er verre/kan gjøre skade på.diamantene å stramme inn diamantringer? -nyforlova og forelska Sara.
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Jeg gikk tilbake til hvor min var kjøpt (norsk gullsmed-kjede) og de sendte den inn og tilpassa den for meg helt gratis.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Hei! Jeg har nylig forlovet meg (jippiiiii!), men forlovelsesringen min er litt for stor. Jeg lurer på om noen av dere vet hva det koster å få strammet denne inn? Ringen er i 14 karat hvitt gull, om dette skulle være av betydning. Og bare for å skryte nevner jeg også at ringen har 13 fantastiske diamanter (type 4) :-D vet dere forresten om det er verre/kan gjøre skade på.diamantene å stramme inn diamantringer? -nyforlova og forelska Sara. interessant Anonymous poster hash: 37b58...981
MissEi Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Dersom diamantene går rundt hele går det ikke ann å regulere
MissEi Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Dersom diamantene går rundt hele går det ikke ann å regulere
Gjest Kiara! Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Hei! Jeg har nylig forlovet meg (jippiiiii!), men forlovelsesringen min er litt for stor. Jeg lurer på om noen av dere vet hva det koster å få strammet denne inn? Ringen er i 14 karat hvitt gull, om dette skulle være av betydning. Og bare for å skryte nevner jeg også at ringen har 13 fantastiske diamanter (type 4) :-D vet dere forresten om det er verre/kan gjøre skade på.diamantene å stramme inn diamantringer? -nyforlova og forelska Sara. Jeg har 16 diamanter i min som er satt bortover slik at den dekker halve ringen, det er sikkert noe slik du også har siden det er så mange. Det er ikke noe problem å tilpasse en slik ring verke den eller den andre veien, og det gjør ingen skade. Min ble utvidet en størrelse du kan ikke se det. Kostet 500,- for min siden den ikke er kjøpt i Norge på en liten lokal gullsmed her i Oslo.
Blådiamant Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 De gjorde det gratis der ringen var kjøpt.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 gratis der ringen ble kjøpt. Anonymous poster hash: 59409...f32
sullå Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Første justering er som regel gratis der ringen ble kjøpt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå