Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann

Jeg har en sånn magerulle....... er en liten boks m hjul i som jeg skyver foran meg og den yter motstand. den tar veldig skikkelig i magen ! helt ødelagt etter 10 ganger (men ja jeg er i litt dårlig form :oops: )

bare lurer litt på.... trener jeg andre muskler samtidig? rygg for eksemple? eller overarmer? kjenner det lissom ikke så mye der.....

enn sykling da? hvilke muskler trener man da?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje så mykje om sånn hjul altså, men har sett det på bilde, og du må jo nødvendigvis bruke overarmar ein del, i alle fall...

Når du syklar brukar du i grunnen det meste du har av musklar - mest lår, og sete + legger.

Skrevet

Jeg har også en såkalt "magerulle"... og merket det godt på magen når jeg brukte den.. og jeg aner ikke om man trener andre muskler samtidig, men armene blir selvfølgelig trent =) skal sjekke hva det står på esken jeg... *pile avgårde*...

sånn. På esken står det: "Slider Stretch", a creative workout. total body workout. ver 18 different exercises..

hm.. "provides the exercises for the muscles of your: shoulders/chest/abdominals/back/arms/legs, etc..."

så står det på instruksjonsarket: "Slideren gir en meget bra trening av midjen. Den gir magemusklene en isolert trening samt en effektiv trening av musklene i armer, skuldre og rygg."

så vet ikke om jeg ga deg noen svar nå men.. har i hvertfall prøvd! Tror jeg skal begynne med denne "magerulleren" igjen jeg =) (har stått i "boden" en god stund :oops:) Og ja, den funker jo som bare rakkern i magen! Hehe =)

Hvor har du kjøpt den forresten? jeg har faktisk fått min fra Ellos, 1 år siden jeg kjøpte den (eller mamma)...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, skal si jeg merker det ja! ble inspirert til å ta magerulleren i bruk igjen..men merker det faktisk mest i armene! Hvor mange ganger pleier du å gjøre det/ant min? flere ganger i uka? fått resultater med denne forresten? er så lenge siden jeg har brukt den, brukte den for over 1 år siden - i en måned... og husker ikke resultatet fra den gangen..

Skrevet
Hehe' date=' skal si jeg merker det ja! ble inspirert til å ta magerulleren i bruk igjen..men merker det faktisk mest i armene! Hvor mange ganger pleier du å gjøre det/ant min? flere ganger i uka? fått resultater med denne forresten? er så lenge siden jeg har brukt den, brukte den for over 1 år siden - i en måned... og husker ikke resultatet fra den gangen..[/quote']

meg igjen...

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Denne "magerulleren" styrker den bare muskler, eller kan jeg få bort litt 'etter fødsel' fett med den??

Skrevet
Denne "magerulleren" styrker den bare muskler' date=' eller kan jeg få bort litt 'etter fødsel' fett med den??[/quote']

Den styrker nok bare musklene, så vidt jeg vet...men vet jo aldri. Tror annen aktivitet f.eks jogging eller sykling er bedre for å bli kvitt fettet. Derfor prøver jeg å jogge litt...komme seg litt i form mens jeg tar sit-ups/magerull.

Skrevet

ver 18 different exercises..

hm.. "provides the exercises for the muscles of your: shoulders/chest/abdominals/back/arms/legs, etc..."

så står det på instruksjonsarket: "Slideren gir en meget bra trening av midjen. Den gir magemusklene en isolert trening samt en effektiv trening av musklene i armer, skuldre og rygg."

så vet ikke om jeg ga deg noen svar nå men.. har i hvertfall prøvd! Tror jeg skal begynne med denne "magerulleren" igjen jeg =) (har stått i "boden" en god stund :oops:) Og ja, den funker jo som bare rakkern i magen! Hehe =)

Hvor har du kjøpt den forresten? jeg har faktisk fått min fra Ellos, 1 år siden jeg kjøpte den (eller mamma)...

Mamma kjøpte min oxo på ellos :hoppe: jeg har akkurat "arvet" den! har ikke brukt den så lenge :-) men... 18 forskjellige øvelser? eller er det at den trimmer 18 forskjellige muskler :klø: ?

Skrevet

Mamma kjøpte min oxo på ellos :hoppe: jeg har akkurat "arvet" den! har ikke brukt den så lenge :-) men... 18 forskjellige øvelser? eller er det at den trimmer 18 forskjellige muskler :klø: ?

Det er et godt spm...aner ikke! :forvirra:

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen som gidder å hjelpe meg å finne den på http://www.ellos.no/ ?

Finner den ikke, og lurer på pris osv.

Finnes under hjem/fritid i menyen til venstre. Velg trening/sportsredskap, den er på side 4, koster 149kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...