Gå til innhold

Hjelp - kan noen identifisere sangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På stranda i forrige uke var det noen som spilte en sang som jeg ikke klarte å plassere - og det irriterer meg fortsatt. Jeg vet ikke om den er helt ny, og husker ikke mye av teksten, så dette blir en utfordring:-p

Uansett, sangen passer kanskje best i sjangeren pop, og synges av en dame med svært lys stemme (nesten falsett), noe som gjør det litt opera-aktig. Av teksten husker jeg bare at mange vers/setninger begynner med "I remember", og at den slutter med noe om en "stream". Noen ideer?

Endret av fjellstreif
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taylor Swift - Safe&Sound?

Eller - den er kanskje ikke helt beachy..

Skrevet

Takk for svar:-) Det var ikke den. Sangen jeg leter etter er kanskje ikke så beachy - den er annerledes, og det er vel derfor den har festet seg så irriterende hos meg:-) Tenk en liten "historie" som synges av en dame med falsettstemme...

Skrevet

Deadmau5 ft Kaskade - I remember ? :)

• Liker 3
Skrevet

Keyshia Cole - I remember ? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ask Embla - Fathers Eyes?

Ikke helt falsett egentlig.. men det var den jeg kom til å tenke på...

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Det er dessverre ingen av de foreslåtte - sangen er mye mer spesiell/rar/utradisjonell, og dama synger mye mye lysere (nærmest i falsett). Men jeg må vel slå meg til ro med at jeg husker den for dårlig til å forklare ordentlig :rolleyes:

Skrevet

Husker du noe av rytmen da? Var det sånn teckno/trance i den? Eller var det gitar liksom??

Skrevet

var den rolig ?

Skrevet

Running to the sea ?

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Den høres forferdelig irriterende ut. Kanskje det var han operamannen fra MGP?

Skrevet

Running to the sea ?

JA! Det var den. Jeg husket ikke rytmene, så trodde det var en roligere/mer balladeaktig sang.

Tusen takk:-)

Skrevet

JA! Det var den. Jeg husket ikke rytmene, så trodde det var en roligere/mer balladeaktig sang.

Tusen takk:-)

Så bra :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...