AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Første skoledag er imorgen.. Bi står for tur, og i den anledning trenger jeg forskjellige synspunkter. Jeg liker å pynte meg/føle meg bra, så derfor har jeg tenkt til å gå for dressjakke, skjorte,mørk jeans og høye heler (wedgs) altså ikke sånne med hel, men jeg er redd for at det er litt for mye, at folk skal tro at jeg er en "sossete bedreviter" , men det er slik jeg liker å gå kledd.... Jeg er veldig stressa, er ny i hovedstaden, jeg er også svært opptatt av hva andre tenker/mener om meg. (Ja, jeg vet at det er et problem og at jeg ikke burde bry meg om hva andre mener).... Anonymous poster hash: 38bb0...7b3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 ut i fra den klesbeskrivelsen skjønte jeg ikke om du er mann eller dame. du kan være en veldig moteløve-mann som går med litt hæler på skoa fordi det er in. eller du kan være en dame som har en småmaskulin stil med skjorte og dressjakke. Anonymous poster hash: e6fab...4f0 1
isbiten. Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg ville kanskje droppa dressjakken og heller gått for dongeri- eller skinnjakke. Synes det hørtes veldig formelt ut. Men så har jeg en svært lite formell klesstil også da..
Pearl2.0 Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Hvor i landet skal du gå TS? Etter det jeg har hørt så er man litt mer laid back i klesstilen i Trondheim, mens det i Oslo er moteshow fra ende til annen Min mening er at det høres fint ut, jeg liker å slenge på et fint antrekk nå og da selv, og første skoledag er da vel absolutt en passende dag for dette?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 ut i fra den klesbeskrivelsen skjønte jeg ikke om du er mann eller dame. du kan være en veldig moteløve-mann som går med litt hæler på skoa fordi det er in. eller du kan være en dame som har en småmaskulin stil med skjorte og dressjakke. Anonymous poster hash: e6fab...4f0 Hehe. Jeg er ei dame. Vil virkelig ikke si at en formsydd dressjakke og skjorte, med høye heler (wedgs), og en stramsittende sort bukse er særlig maskulint. Har faktisk aldri sett en mann med wedges, altså høye heler. Er det normalt ?! Anonymous poster hash: 33a3f...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Høres litt for pyntet ut. Anonymous poster hash: 8a996...226
Polymorph Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 ut i fra den klesbeskrivelsen skjønte jeg ikke om du er mann eller dame. du kan være en veldig moteløve-mann som går med litt hæler på skoa fordi det er in. eller du kan være en dame som har en småmaskulin stil med skjorte og dressjakke. Anonymous poster hash: e6fab...4f0 http://farm5.staticflickr.com/4110/5054597695_7c2c5e6dab_z.jpg Syns ikke nødvendigvis at det er så maskulint med dressjakke og skjorte jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Jeg synes det høres litt for pyntet ut. Det er sikkert kjempefint altså, men du vet at førsteinntrykket betyr mye og dersom du ønsker normale, litt mer laidback venner ønsker du vel å fremstå som mer jordnær? Dropp ihvertfall dressjakken Anonymous poster hash: 4416f...a62
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg synes det høres litt for pyntet ut. Det er sikkert kjempefint altså, men du vet at førsteinntrykket betyr mye og dersom du ønsker normale, litt mer laidback venner ønsker du vel å fremstå som mer jordnær? Dropp ihvertfall dressjakken Anonymous poster hash: 4416f...a62 Men dressjakken er mørkerosa, altså, føler ikke selv at det er såå innmari formelt men... Anonymous poster hash: 33a3f...b1f
Gjest Badabing Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg hadde noe lignende, men en mer uformell strykefri blazer enn dressjakke. Og chinos i stedet for jeans. Følte at jeg var ganske midt på treet pyntet når jeg sammenlignet meg med de andre. Var noen som hadde fine skjørt o.l. også, og noen som kom i olabukse og singlet. Må legge til at jeg ikke går på BI. Endret 12. august 2013 av Badabing
fuerza Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Er det circa slik du tenker?http://data.whicdn.com/images/67197261/large.jpg Synes det ikke er for formelt. Bytt ut skjorta med en topp, kanskje? Slik som hun på bildet?
Rægs Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg gikk på BI i fjor. Første dag brukte jeg en bluse og bukse. Du må nok regne med å være sammen med faddergruppen din hele dagen og kvelden, så kle deg fornuftig Ikke ta med for mye ting (hvis du bor langt unna BI, og har ikke mulighet til å dra hjem). Mange kler seg pent, men jeg tror mange ikke bryr seg. Vi var 40 stk i min faddergruppe, og første skoledag husker ingen hva de andre hadde på seg Endret 12. august 2013 av Rægs
kills Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Kan fort bli litt mye med både skjorte og dressjakke, synes den kombinasjonen gjerne kan se litt for formell ut (i anledning skolestart). Skal selv kle meg superenkelt i sorte jeans, ankelboots (Acne Pistol) og hvit blazer. Ta da.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 Er det circa slik du tenker?http://data.whicdn.com/images/67197261/large.jpg Synes det ikke er for formelt. Bytt ut skjorta med en topp, kanskje? Slik som hun på bildet? Jepp !! Er akkurat slik jeg tenker å gå, bare at dressjakken er i en litt annen farge Anonymous poster hash: 33a3f...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Hva er Bi? Anonymous poster hash: 048c2...5ff
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Dette høres jo ut som et vanlig hverdagsantrekk. Jeg tror nok at jeg hadde pyntet meg litt på første skoledag. Anonymous poster hash: 30c51...d22 Anonymous poster hash: 30c51...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå