AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hei! Jeg har funnet noen kaniner som går løs i ødemarka. De ser magre og ikke så friske ut. Nå har jeg funnet et veldig godt hjem til dem og skal frakte de dit. Saken er at turen tar om lag 4 timer. Kan jeg ha dem i et kattebur på turen, og må de ha noe mat og vann og slik eller klarer de seg de timene uten? Jeg ønsker det beste for dem, men må også få gjort dette på enklest mulig måte om jeg i det hele tatt skal få berget dem. Anonymous poster hash: f0b1c...f75
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Kattebur går helt fint. De er "huleboere" og føler seg trygge på små plasser. Du kan feste en vannflaske for kaniner, på burdøra. Og gi de en god neve høy. Bra du fikser opp :D
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 så bra folk som deg finnes :D de kommer nok til å trives best i et kattebur enn i et stort bur stopp av og til å se til de av og til du så ^^
MyElixir Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 "Kattebur", høy og vann. Kanskje litt pellets. Du er supergod!!! Hurra for deg
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Tusen takk. Jeg skal gjøre mitt beste for at turen skal gå bra for dem. Jeg gleder meg til å se dem vel framme på gården de skal til, for der vet jeg de får det godt og få masse kos og stell. Jeg får så vondt av å se dyr som ikke har det godt at jeg blir helt ødelagt inni meg, så jeg klarer ikke la være å gjøre noe. Anonymous poster hash: f0b1c...f75 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Å, så fint at du har reddet dem! Transportbur, vann og høy er det de trenger. 4 timer er en stund, men ta det pent i svingende, så går det nok greit. Anonymous poster hash: c2c30...b21
Wouxun Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Klem til deg for at du er så snill med kaninene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå