AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Jeg har lenge lett etter et motiv til tatovering. Når jeg så det bildet fikk jeg en slags åpenbaring, DEN tenkte jeg! Men så er det jo dette at det er et meget kjent malleri, og jeg er også redd for at tatoveringen skal bli dårlig utført/vannskelig og derfor blir det bare en dårlig kopi... Hva ville dere tenkt hvis dere så noen med denne tatoveringen? Hvor stor syntes dere at den bør være. Jeg tenkte å ha den på skulderen eller på armen Anonymous poster hash: 50dd5...c14
Gjest Tekola Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Plassert riktig, og med en god tattovør tror jeg den kan bli dritkul! Tror jeg ville hatt den i ca. den størrelsen, plasseringen ville jeg snakket med tattovøren om
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Ja du tror det? Fikk beskjed om at det var veldig vanlig å ha den, men jeg har aldri sett den i Norge? Syntes det føles så "riktig"... Anonymous poster hash: 50dd5...c14
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Noen fler som har tanker? Anonymous poster hash: 50dd5...c14
Fanteria Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Jeg tror du kommer til å få beskjed om å gjøre den større. Jeg ønsket en svart/hvit tatovering med samme type utførelse og fikk beskjed om at siden linjene glir litt ut med årene, så burde man ha litt størrelse på den. Så ut i fra hva jeg er blitt fortalt av en tatovør ville jeg dermed gått opp i str. om jeg skulle tatt den.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Kjempesøt! Jeg ville hatt den på leggen. Har en tatovering på høyre legg, vil bare se rart ut å ha den på venstre legg mtp den andre. Men ellers hadde det vært fint Anonymous poster hash: 50dd5...c14
Trønderberte Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Jeg hadde tenkt at du er ei jente med et stort hjerte - men som har gitt det bort? (Både på vondt og godt) Utrolig fin da, fordi om det er som du sier - et kjent maler😊
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Jeg hadde tenkt at du er ei jente med et stort hjerte - men som har gitt det bort? (Både på vondt og godt) Utrolig fin da, fordi om det er som du sier - et kjent maler Ja, den er kjempefin. men har søkt litt rundt og virker som om det er en vanlig tatovering i utlandet, men virker ikke så vanlig i norge.. Anonymous poster hash: 50dd5...c14
Avalon Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Fin den, men du må nok opp i størrelsen på den ellers vil det se ut som en sort flekk om en stund.
MarionH Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg ville kanskje hadd den på ryggen, på et av skulderbladene
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Jeg tenker at sykt mange sikkert har den samme tatoveringen, jeg. Sett bort fra det så er den jo pen og stilren. Kaaanskje litt emo? Vet ikke, jeg. Anonymous poster hash: b6b41...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Skal ta denne på torsdag. Anonymous poster hash: b88e0...ba2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde egentlig sett for meg å ha den på høyre skulderblad ca. Kameraten min tror den blir best mellom skulderbladene. Noen tanker? Anonymous poster hash: b88e0...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå