AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Anonymous poster hash: 77fe4...592 Oi, det ble postet litt fort. Anyway. Jeg får alltid komplimenter for utseendet mitt. Får jo også høre at jeg er søt og snill, men det går nesten alltid på utseendet. Føler at jeg er en ganske normal person, rolig og ikke så spesiell egentlig. Så er redd for at gutter blir interessert pga utseendet og ikke personligheten min. Vil ikke bli såret. Når jeg tar av sminken ser jeg helt gjennomsnittlig ut. Redd de skal løpe vekk da. Hvordan finne ut hva de er ute etter? Anonymous poster hash: 77fe4...592
Gjest Mundane Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Umulig å finne ut, folk lyver til de får det de vil ha.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Umulig å finne ut, folk lyver til de får det de vil ha. Der har du den og. Anonymous poster hash: 0aa00...648
Gjest Heartbeat Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Ta av deg sminken da vel Jeg får også alltid høre at jeg er så søt og fin, men jeg bruker ikke MYE sminke.Kun svakt mascara. Gutter tar som regel først kontakt pga utseendet. Men når man blir kjent med meg så vil de fort oppdage den fantastiske personligheten også Du får bare være deg selv
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jeg bruker aldri sminke, fordi jeg ønsker at folk skal like meg for den jeg er. Om du ikke bruker sminke, vil jo folk se den virkelige deg, og det er jo den de skal like - ikke den du er når du gjemmer deg bak sminke. Anonymous poster hash: 7caf2...330 2
Steinar40 Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Hele poenget med sminking er jo for å få oppmerksomhet fra det annet kjønn. Men hvis folk sminker seg så mye at de ikke blir til å kjenne igjen uten så blir det dumt. Reduser mest mulig på sminkinga di, TS. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Hele poenget med sminking er jo for å få oppmerksomhet fra det annet kjønn. Men hvis folk sminker seg så mye at de ikke blir til å kjenne igjen uten så blir det dumt. Reduser mest mulig på sminkinga di, TS. Ja, må sminke meg asså Men sminker meg ikke mye, ser naturlig ut. Fyller inn brynene, litt foundation, rouge og mascara. Anonymous poster hash: 77fe4...592
Anglofil Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Tråden er ryddet for krenkelser og avsporinger. Yvonne (mod)
Kira-delta Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 Jeg tror ikke du vil bli såret om du tar deg god tid med guttene. Om man ikke blir ordentlig kjent, og lar ting gå for fort samtidig som man håper på gull og grønne skoger -da vil man bli såret. Nå er det jo slik at man tiltrekkes av utseendet på en eller annen måte, og kanskje du har noe som appellerer til mange, men det er jo ikke dermed sagt at du ikke kan styre skuta fra flørt til forhold. Om han gir deg opp for fort, da vet du at det ikke var meningen med dere to og at det finnes millionvis av fisker i havet
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Ja, må sminke meg asså Men sminker meg ikke mye, ser naturlig ut. Fyller inn brynene, litt foundation, rouge og mascara.Anonymous poster hash: 77fe4...592 Det er jo rimelig full pakke da. Bare øyenskygge og leppestift/gloss som mangler. Hvis du er redd for at menn skal få bakoversveis om de ser deg uten sminke, sminker du deg nok mer enn du vil innrømme. Alle går etter utseendet som første punkt for tiltrekkelse, så kommer personligheten. Det finnes både drittsekker og mer jordnære, greie folk så du får roe ned på sminken og gå inn for å bli kjent med dem som tar kontakt (eller ta kontakt sjøl). Det finnes mange som helst vil ha en bra personlighet i tillegg til utseende så du får ta deg tid til å bli kjent med menn. Husk også at dersom du fokuserer veldig på utseendet ditt vil mest sannsynlig andre gjøre det også. Det er litt opp til deg hva du vil fremheve ved deg selv. Anonymous poster hash: a11a0...97c
Vincent Valentine Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Som nevnt over er jo utsende det første man ser når man møter en ny person, etterhvert som man blir bedre kjent er det veldig mange andre verdier som er viktigere. du må nok bare bli bedre kjent med dem
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Husk også at dersom du fokuserer veldig på utseendet ditt vil mest sannsynlig andre gjøre det også. Det er litt opp til deg hva du vil fremheve ved deg selv. Anonymous poster hash: a11a0...97c Enig med deg. Anonymous poster hash: b362f...785
-Jiinxs- Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Du får heller se på det, som at siden du har et bra utseende, så har du en større sjanse for å i det hele tatt komme i kontakt med noen. Hadde du sett grisestygg ut så hadde du hatt mindre sjanse på å finne din bedre halvdel. Om du forstår tankegangen min...
Gjest .-L-. Skrevet 15. august 2013 #16 Skrevet 15. august 2013 Tenker at man bare må bruke litt tid for å se, så finner man ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå