Gå til innhold

Spm. om hjemmesider/Front Page

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Tilgi meg dumme spørsmål, men jeg er helt grønn.... :oops:

Front Page er en hjemmeside-programvare, stemmer det? Kjøper man Front Page i butikken, eller laster man ned fra nettet?

Følger det med "en plass" på webben når man kjøper Front Page? Sånn at det er en "ledig nettplass" til å ha siden på?

Takker på forhånd for svar! :D Drømmer om en ordentlig hjemmeside - men er altså helt grønn. :ler2:

:klem: fra Hulderjenta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frontpage lagar du heimesider med, ja. Det er eit kommersielt program, som du kjøper. (Mulig Frontpage Express er gratis - men den versjonen bør du ikkje sjå på ein gong.)

Programmet har sine tilhengarar (enkelt å bruka/setja seg inn i) og motstandarar (har ikkje vore flink til å laga god kode, og kan rota til om ein ikkje er forsiktig.)

Frontpage har to hovudkonkurrentar: Adobe GoLive, og Macromedia Dreamweaver MX 2004. Sistnemnde vert svært ofte drege fram som det beste programmet, med GoLive som nummer to. Fordelen tilFrontpage er at det er rimelegare. At mange seier det er enklare å læra skal du ikkje leggja så stor vekt på - Dreaweaver er ikkje vanskeleg å byrja med heller.

Dersom pris ikkje spelar noko rolle - gå for Dreamweaver. Du kan lasta ned demoversjon frå sidene til Macromedia - og for å fullversjonen skriv du berre inn registreringskoden du får når du kjøper produktet.

Dersom du helst vil ha eit gratisprogram, gå t.d. til mozilla.org - i Mozilla følgjer det nemleg med ein editor, som ikkje skal vera så dum. (Eg har ikkje prøvd han.) Eller du kan skrive inn HTML/XHTML-sidene for hand i ein editor (som t.d. notepad - men gjerne ein betre ;)) (X)HTML er ikkje så vanskeleg å læra seg; sjå t.d. lenker eg gav her.

Webplass må du skaffa deg utanom - men der er det mange stadar å velge mellom. Og kanskje du har plass hjå ISP'en din?

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Takk for et meget utfyllende svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...