Gå til innhold

Vannfast flytende eyeliner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om dette finnes? Har vært i det største parfymeriet her i byen for å høre, men de sa nei. Men jeg vet at jeg har lest om det et sted en eller annen gang. Hadde vært kjekt å ha på bryllupdagen ja!! Hvis noen har hørt om noe hadde jeg blitt veldig glad :) (har nemlig ett øye som renner bestandig - men på denne dagen er det vel stor fare for at begge kommer til å renne en del...)

Gjest Balenciaga
Skrevet

Selvfølgelig finnes det. Shiseido Liquid Eyeliner er tåre- og svettefast. At du spurte i parfymeri og fikk svar om at dette ikke finnes bekrefter at "parfymeridamer" sjelden har gode kunnskaper om elementær makeup og hudpleie.

Skrevet

Så bra!! Takk for svar :-) Da tror jeg at jeg går på et annet parfymeri for å kjøpe denne. Dama i parfymeriet ga meg t.o.m. et svar på hvorfor det ikke fantes vannfast eyeliner :roll:

Skrevet

Jeg tror Dior også har vannfast eyeliner.

Skrevet

Hvis du bor i Oslo eller i nærheten, så ta en tur innom sminke-avdelingene i Glassmagasinet og Steen og Strøm. Der MÅ det jo være noen som kan gi deg bedre tips. De har Shiseido på Steen og Strøm, mener jeg å huske.

Catzy

Skrevet

Bor i Drammen, så er ikke så langt til Oslo. Men jeg får forhøre meg rundt på andre parfymerier her først. Men det er jo faktisk mulig at de har vannfast der jeg var og spurte, men at hun som jobbet der den dagen ikke hadde helt greie på ting. Og så skråsikker hun var også da :roll:

Skrevet

Jeg bruker flytende eyeliner..Bruker lancome sin,kjøper den på estetiq..Kjempe god er den..Jeg spurte etter om det fantes vannfast,men det gjorde det ikke fikk jeg beskjed om..

Men denne har jeg brukt i mange år og den er kjempe god

Gjest Balenciaga
Skrevet
Jeg bruker flytende eyeliner..Bruker lancome sin,kjøper den på estetiq..Kjempe god er den..Jeg spurte etter om det fantes vannfast,men det gjorde det ikke fikk jeg beskjed om..

Men denne har jeg brukt i mange år og den er kjempe god

Jeg har den og den renner. Dessverre er den ikke tårefast. Noen linere tåler heller ikke sebumet i huden og det kan også få den til å renne.

Skrevet

Den renner ikke på meg..Men man liker jo forskjellige ting,man må finne den som er best for akkurat deg! :-)

Gjest Balenciaga
Skrevet

Jo, det er greit nok. Nå er det slik at jeg har prøvd ut denne og flere andre på/for et klientell som setter krav til holdbar makeup. Denne er rett og slett ikke god sammenlignet med andre som er vannfaste. Husk at det til spesielle anledninger stilles andre krav enn til dagligbruk. Som jeg har nevnt spiller andre faktorer inn. Makeupen må være tårefast og svettefast. Det er ikke det samme å legge f.eks. en brudemakeup og en hverdagsmakeup.

Lancômes liner har dessverre vist seg å ikke være holdbar til slike anledninger.

Men selvfølgelig. Velg hva som helst. Men da bør det testes ut før bruk.

Skrevet

Vet det er litt på siden av diskusjonen, men Kanebos faste eyeliner / kajal sitter som støpt. Men den er ikke flytende, da. Min sitter helt til jeg virkelig gnir den av med make-upfjerner.

Catzy

Gjest Balenciaga
Skrevet
Hvem er best da og hvem er vannfast??? :-)

Jeg liker Shiseido sin. Det betyr ikke at den er best, men den fungerer godt til slike anledninger som det er snakk om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...