Gå til innhold

Menn - kunne dere vært sammen med en pen hårete kvinne med problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere menn der ute ... :)

La oss si dere fant drømmedama. Hun er vakker i dine øyne, og kjemien stemmer bra. Hun er alt du har sett etter og dere har det veldig bra sammen ...

Men så viser det seg at hun er litt hårete ... og at hun har litt småskavanker ... og at hun har litt sosiale problemer som at hun er litt sjenert og stille mot fremmede og folk hun ikke kjenner så godt...

Hun er hyggelig og høflig, men litt forsiktig mot din familie og venner fordi hun bruker tid på å bli kjent.

Satser du på henne, eller lar du henne gå?

Anonymous poster hash: f1bdf...99d
Videoannonse
Annonse
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet (endret)

Kommer ann på ...........om det er i ansiktet så nei

Om det er mellom beina så ja

Endret av Mephistopheles
  • Liker 3
Skrevet

La oss si dere fant drømmedama. Hun er vakker i dine øyne, og kjemien stemmer bra. Hun er alt du har sett etter og dere har det veldig bra sammen ...

Hvordan kan jeg si nei til henne? Hun er jo alt jeg har sett etter, og vi har det veldig bra sammen. Jeg hadde slått til på flekken hvis jeg hadde hatt sjansen.

• Liker 5
Skrevet

satser vel på henne, men hadde muligens foreslått barbering eller andre metoder.

• Liker 3
Skrevet

Hadde gitt blanke fanden, så lenge hun ikke hadde monobryn og bart.

Alt det andre du nevnte bryr jeg meg ikke det minste om heller...

• Liker 3
Skrevet

Du beskriver en person jeg ikke ville vert sammen med, hadde ikke fått kjemi med ei jente som det dessverre

• Liker 1
Skrevet

:kvalm:

Anonymous poster hash: a75c0...c8c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så ille som bildet over meg. Uff, det må være grusomt å være sååå hårete...

Nei, jeg har litt bart som ikke syns egentlig. Fjerner den lett, og det syns ikke.

Problemet mitt er bikinikanten + bena ... :(

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg er ikke så ille som bildet over meg. Uff, det må være grusomt å være sååå hårete...

Nei, jeg har litt bart som ikke syns egentlig. Fjerner den lett, og det syns ikke.

Det fjerner du jo lett med voks eller barbering. Overleppa stripser du bare og river vekk hår :) De fleste jenter har vel litt hår overalt. Er vel bare å barbere, nappe eller vokse vekk :)

• Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Vi har alle litt småskavanker! :dagens-rose:

.. og at hun har litt småskavanker ...

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Vi har alle litt småskavanker! :dagens-rose:

Har du bilde av pikk-rota di du da? :D

• Liker 2
Gjest Snørev
Skrevet

Opp med hodet raske jente! Hår kan man gjøre noe med om det er for mye og nesten alle er litt sjenerte med nye mennesker.

Skrevet

Ben og bikinikant kan både vokses og barberes, så det er vel ikke noe stort problem for deg egentlig? Så lenge det ikke er hårete fjes eller andre upassende steder, men bare mer hår der det uansett er helt vanlig at damer har synlig hårvekst, ville jeg ikke tenkt på det som noe hinder.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Men så viser det seg at hun er litt hårete ... og at hun har litt småskavanker ... og at hun har litt sosiale problemer som at hun er litt sjenert og stille mot fremmede og folk hun ikke kjenner så godt...

Hun er hyggelig og høflig, men litt forsiktig mot din familie og venner fordi hun bruker tid på å bli kjent.

Hårete? Det kan fjernes. Jeg har hår over hele kroppen og trimmer ned litt innimellom så jeg ikke ser ut som en sjimpanse. Der skjønner jeg ikke problemet.

Når det gjelder resten: Så lenge jeg har det fint sammen med deg, så har det ingenting å si at du er sjenert. Det er bare sjarmerende. Stille vann har dypest grunn ;-).

Skrevet

Hadde nok ikke vært noen avgjørende faktor, nei.

Anonymous poster hash: a75c0...c8c
Skrevet

Problemet ditt er hvordan du ser på deg selv. Vi har da alle våre små "skavanker". Jeg har faktisk også det at jeg er hårete pluss sjenert. Men jeg har ikke tenkt på at dette skulle være avskrekkende for menn. Hårene fjernes jo, og litt sjenanse er bare søtt. Nei, det finnes større problemer her i verden. :)

Anonymous poster hash: 3b1d1...bd6
Skrevet

hadde satset på henne :)

Gjest Søren76
Skrevet (endret)

Jeg ville elsket hun er hårete , alt andet er jo ting som kan løses :) hvor er hun da ;)?

Må sige jeg er en pen gutt som sliter med at Finde en singel pen hårete jente :(

Så problemet kan gå begge veie

Endret av Søren76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...