AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Til dere menn der ute ... La oss si dere fant drømmedama. Hun er vakker i dine øyne, og kjemien stemmer bra. Hun er alt du har sett etter og dere har det veldig bra sammen ... Men så viser det seg at hun er litt hårete ... og at hun har litt småskavanker ... og at hun har litt sosiale problemer som at hun er litt sjenert og stille mot fremmede og folk hun ikke kjenner så godt... Hun er hyggelig og høflig, men litt forsiktig mot din familie og venner fordi hun bruker tid på å bli kjent. Satser du på henne, eller lar du henne gå? Anonymous poster hash: f1bdf...99d
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 (endret) Kommer ann på ...........om det er i ansiktet så nei Om det er mellom beina så ja Endret 12. august 2013 av Mephistopheles 3
Testosteron Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 La oss si dere fant drømmedama. Hun er vakker i dine øyne, og kjemien stemmer bra. Hun er alt du har sett etter og dere har det veldig bra sammen ... Hvordan kan jeg si nei til henne? Hun er jo alt jeg har sett etter, og vi har det veldig bra sammen. Jeg hadde slått til på flekken hvis jeg hadde hatt sjansen. 5
kubrak Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 satser vel på henne, men hadde muligens foreslått barbering eller andre metoder. 3
Rights Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Hadde gitt blanke fanden, så lenge hun ikke hadde monobryn og bart. Alt det andre du nevnte bryr jeg meg ikke det minste om heller... 3
tadasvein Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Du beskriver en person jeg ikke ville vert sammen med, hadde ikke fått kjemi med ei jente som det dessverre 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 (endret) http://www.freakingnews.com/pictures/76500/Hairy-Kim-Kardashian--76715.jpg Anonymous poster hash: 12dbf...fdd Endret 13. august 2013 av Yvonne 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg er ikke så ille som bildet over meg. Uff, det må være grusomt å være sååå hårete... Nei, jeg har litt bart som ikke syns egentlig. Fjerner den lett, og det syns ikke. Problemet mitt er bikinikanten + bena ... Anonymous poster hash: f1bdf...99d
Soleklart Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 (endret) http://www.freakingnews.com/pictures/76500/Hairy-Kim-Kardashian--76715.jpg Anonymous poster hash: 12dbf...fdd Endret 13. august 2013 av Yvonne
Gjest Heartbeat Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Jeg er ikke så ille som bildet over meg. Uff, det må være grusomt å være sååå hårete... Nei, jeg har litt bart som ikke syns egentlig. Fjerner den lett, og det syns ikke. Problemet mitt er bikinikanten + bena ... Anonymous poster hash: f1bdf...99d Det fjerner du jo lett med voks eller barbering. Overleppa stripser du bare og river vekk hår De fleste jenter har vel litt hår overalt. Er vel bare å barbere, nappe eller vokse vekk 1
Gjest Ironically me Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Vi har alle litt småskavanker! .. og at hun har litt småskavanker ... Anonymous poster hash: f1bdf...99d 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Vi har alle litt småskavanker! Har du bilde av pikk-rota di du da? :D 2
Gjest Snørev Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Opp med hodet raske jente! Hår kan man gjøre noe med om det er for mye og nesten alle er litt sjenerte med nye mennesker.
guttemann Skrevet 15. august 2013 #15 Skrevet 15. august 2013 Ben og bikinikant kan både vokses og barberes, så det er vel ikke noe stort problem for deg egentlig? Så lenge det ikke er hårete fjes eller andre upassende steder, men bare mer hår der det uansett er helt vanlig at damer har synlig hårvekst, ville jeg ikke tenkt på det som noe hinder.
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Til dere menn der ute ... La oss si dere fant drømmedama. Hun er vakker i dine øyne, og kjemien stemmer bra. Hun er alt du har sett etter og dere har det veldig bra sammen ... Men så viser det seg at hun er litt hårete ... og at hun har litt småskavanker ... og at hun har litt sosiale problemer som at hun er litt sjenert og stille mot fremmede og folk hun ikke kjenner så godt... Hun er hyggelig og høflig, men litt forsiktig mot din familie og venner fordi hun bruker tid på å bli kjent. Satser du på henne, eller lar du henne gå? Anonymous poster hash: f1bdf...99d Hårete? Det kan fjernes. Jeg har hår over hele kroppen og trimmer ned litt innimellom så jeg ikke ser ut som en sjimpanse. Der skjønner jeg ikke problemet. Når det gjelder resten: Så lenge jeg har det fint sammen med deg, så har det ingenting å si at du er sjenert. Det er bare sjarmerende. Stille vann har dypest grunn ;-).
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Hadde nok ikke vært noen avgjørende faktor, nei. Anonymous poster hash: a75c0...c8c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Problemet ditt er hvordan du ser på deg selv. Vi har da alle våre små "skavanker". Jeg har faktisk også det at jeg er hårete pluss sjenert. Men jeg har ikke tenkt på at dette skulle være avskrekkende for menn. Hårene fjernes jo, og litt sjenanse er bare søtt. Nei, det finnes større problemer her i verden. Anonymous poster hash: 3b1d1...bd6
Kriz Skrevet 17. august 2013 #19 Skrevet 17. august 2013 Til dere menn der ute ... La oss si dere fant drømmedama. Hun er vakker i dine øyne, og kjemien stemmer bra. Hun er alt du har sett etter og dere har det veldig bra sammen ... Men så viser det seg at hun er litt hårete ... og at hun har litt småskavanker ... og at hun har litt sosiale problemer som at hun er litt sjenert og stille mot fremmede og folk hun ikke kjenner så godt... Hun er hyggelig og høflig, men litt forsiktig mot din familie og venner fordi hun bruker tid på å bli kjent. Satser du på henne, eller lar du henne gå? Anonymous poster hash: f1bdf...99d Jeg er ikke så ille som bildet over meg. Uff, det må være grusomt å være sååå hårete... Nei, jeg har litt bart som ikke syns egentlig. Fjerner den lett, og det syns ikke. Problemet mitt er bikinikanten + bena ... Anonymous poster hash: f1bdf...99d hadde satset på henne
Gjest Søren76 Skrevet 18. august 2013 #20 Skrevet 18. august 2013 (endret) Til dere menn der ute ... La oss si dere fant drømmedama. Hun er vakker i dine øyne, og kjemien stemmer bra. Hun er alt du har sett etter og dere har det veldig bra sammen ... Men så viser det seg at hun er litt hårete ... og at hun har litt småskavanker ... og at hun har litt sosiale problemer som at hun er litt sjenert og stille mot fremmede og folk hun ikke kjenner så godt... Hun er hyggelig og høflig, men litt forsiktig mot din familie og venner fordi hun bruker tid på å bli kjent. Satser du på henne, eller lar du henne gå?Anonymous poster hash: f1bdf...99d Jeg ville elsket hun er hårete , alt andet er jo ting som kan løses hvor er hun da ? Må sige jeg er en pen gutt som sliter med at Finde en singel pen hårete jente Så problemet kan gå begge veie Endret 18. august 2013 av Søren76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå