Gå til innhold

Sports-bh for stor byste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Liker å løpe, men bh er alltid problematisk når man har litt over gjennomsnittet å drasse på.

Min vanlige størrelse er 75F

Hvilken av disse har dere erfaring med, hvilken er best å løpe med for oss med litt tyngde? Hvilken beholder elastikken best?

http://www.getinspired.no/sports-bh/high-performance-bra-sort.html

http://www.shockabsorber.co.uk/en/products/ultimate-range/ultimate-run-bra/

Og hvordan finner man ut hvilken størrelse man skal ha i shockabsorber? Skjønte ingenting, jeg.

Evt andre tips eller andre merker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den fra Casall, og bruker 80-85H. Selv om den kanskje er bittelitt i minste laget, siden den kun går opp til G, er det definitivt den beste sports-bh'en jeg har prøvd. Sitter godt, og holder fordelene på plass, selv når man løper! :trene:

Skrevet

Jeg bruker BH fra Shock Absorber og de funker veldig bra for meg. Nok støtte også :) Jeg brukte en Bra Converter for å finne størrelsen min. Hvsi jeg bruker en annen BH merke enn Shock Absorber kan jeg også finne på å bruke en gammel BH under sports BHen. Funker fett!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 65 G/H og bruker en fra Change. Veldig fornøyd

Skrevet (endret)

Jeg har ingen erfaring med de to du linker til, men jeg bruker Swegmark sine. Fås kjøpt hos Lindex.

Jeg er superfornøyd med dem, de har brede stropper, har åpning bak med tre hekter, er kjempebehagelige å ha på, og jeg slipper å måtte tvinge de brede skuldrene mine gjennom en helsydd BH.

Bruker 65/70 E i vanlig bh, Swegmark har ikke cupsize, men der bruker jeg 70.

Endret av Minya
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har testet en del BH-er. Casall har utmerket kvalitet. Når man skal ha en sports-BH som skal sitte godt, bør man gå ned en størrelse. Jeg bruker vanligvis 75D, men har C-small (tror det er 70) i sports-bh.

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med de to du linker til, men jeg bruker Swegmark sine. Fås kjøpt hos Lindex.

Jeg er superfornøyd med dem, de har brede stropper, har åpning bak med tre hekter, er kjempebehagelige å ha på, og jeg slipper å måtte tvinge de brede skuldrene mine gjennom en helsydd BH.

Bruker 65/70 E i vanlig bh, Swegmark har ikke cupsize, men der bruker jeg 70.

Jeg må si meg enig i denne. Jeg trodde jeg hadde gode sports-bher helt til jeg prøvde Swegmark, da ombestemte jeg meg og fant ut at de jeg hadde egentlig var møkk :fnise:

Jeg kjøpte min hos Ellos. Målte og fant ut fra størrelsestabellen deres hvilken jeg skulle ha, og den satt som støpt :)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg synes Casall har bedre kvalitet enn Swegmark.

Skrevet

Tydelig at smaken er som ba... eh... puppene :)

Hvilke rettigheter har man dersom man oppdager at man har kjøpt feil størrelse når man handler på nett?

• Liker 1
Skrevet

Tydelig at smaken er som ba... eh... puppene :)

Hvilke rettigheter har man dersom man oppdager at man har kjøpt feil størrelse når man handler på nett?

Du har 14 dagers angrefrist på alle kjøp på nett. De fleste klesbutikkene har også bytteordninger.

Men du må som regel dekke frakten på retur/bytte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...