AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hjelper trening like godt for alle? Nye vitenskapelige resultat tyder på at kvar og ein av oss får større effekt av innsatsen om vi vel ulike måtar og ulike tider å trene på. Ta en kikk, anbefales! Anonymous poster hash: 9a5a8...34f
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Aldri sitt stille mer enn en time av gangen. Urk. Jeg trener ofte, men sitter også stille lenge innimellom. Jeg missa første halvdel, så må se på Nett-TV senere. Bra program.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Så programmet, men det fokuserer jo bare på å senke faren for diabetes 2. I tillegg økte ikke hans oksygenopptak siden han er en av få som ikke responderer på trening. Veldig lite fokus på andre fordeler med trening og mennesketyper. Han fikk svaret på hva som er absolutt minimum som må gjøres for en person i fare for å utvikle diabetes 2, som hater å trene og som i tillegg ikke kan øke kondisjonen. Litt smalt...Anonymous poster hash: 039fc...41c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Så programmet, men det fokuserer jo bare på å senke faren for diabetes 2. I tillegg økte ikke hans oksygenopptak siden han er en av få som ikke responderer på trening. Veldig lite fokus på andre fordeler med trening og mennesketyper. Han fikk svaret på hva som er absolutt minimum som må gjøres for en person i fare for å utvikle diabetes 2, som hater å trene og som i tillegg ikke kan øke kondisjonen. Litt smalt...Anonymous poster hash: 039fc...41c ? Jeg så det riktignok ikke denne gangen, men sist gang det ble sendt, som er en stund siden. Som jeg husker det, var ikke fokuset kun på diabetes 2, men på generell helse. Og jeg mener å huske at det også tok opp en del andre saker, som alternative strategier de de mest kjente. Hva savnet du i programmet mer konkret? Anonymous poster hash: 1b917...266
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Syntes og det var et godt program om kosthold og helse generelt. Tenker også på det programmet hve gang jeg ser tråder som "jeg går ikke ned i vekt" som ofte dukker opp her på KG. Programmet ligger på NRK netttv for dem som vil se det Anonymous poster hash: 9a5a8...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå