Gå til innhold

En jeg liker godt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å se han i øynene når jeg snakker til han, blir helt rar. Mens andre mennesker, som venninner og familie ser jeg i øynene år jeg snakker, ikke hele tiden. Synes det er så rart år jeg ser et helt annet sted, hvordan kan man egentlig skjønne at en er interessert når personen ser helt annet sted?! Eventuelt hvordan kan jeg klare å se på de nydeligste øynene hans når jeg snakker?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å ha øyenkontakt..... ?

Anonymous poster hash: b75e5...810
  • Liker 1
Skrevet

Liker du han, liker han deg, jeg tar sjelden feil så kos deg

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke rart hvordan den mest selvsikre personen kan bli ekstremt usikker når man begynner å få følelser for noen?? Jeg tror det handler om frykten for å ikke bli likt som den man er, og dermed blir man mer forsiktig i væremåten. For min del hjelper det å ufarliggjøre situasjonen ved å snakke til meg selv slik at jeg blir mer selvsikker. Jeg kan for eksempel si at -Skjerp deg, han er jo bare en kompis som du har det hyggelig med, så nå må du bare være deg selv og ikke bry deg om hva han mener.

Det hjelper for meg iallefall! Sitter ikke lenger å stirrer på mobilen når jeg liker noen, eller blir mo i knærne når jeg ser en jeg er betatt av.

Skrevet

Er det ikke rart hvordan den mest selvsikre personen kan bli ekstremt usikker når man begynner å få følelser for noen?? Jeg tror det handler om frykten for å ikke bli likt som den man er, og dermed blir man mer forsiktig i væremåten. For min del hjelper det å ufarliggjøre situasjonen ved å snakke til meg selv slik at jeg blir mer selvsikker. Jeg kan for eksempel si at -Skjerp deg, han er jo bare en kompis som du har det hyggelig med, så nå må du bare være deg selv og ikke bry deg om hva han mener.

Det hjelper for meg iallefall! Sitter ikke lenger å stirrer på mobilen når jeg liker noen, eller blir mo i knærne når jeg ser en jeg er betatt av.

Tror du han skjønner at jeg liker han? Skulle så bare ha visst om han gjør det, liker meg.. Ja, er vel bare å skjerpe seg, men det er noen ganger lettere. Da smiler jeg kjempe bredt og viser hva jeg føler når jeg så han. Men noen ganger er det vanskelig å skjerpe seg. :(

Skrevet

Han er dritsøt selv om han har en dårlig dag eller er sliten.

Skrevet

Tror du han skjønner at jeg liker han? Skulle så bare ha visst om han gjør det, liker meg.. Ja, er vel bare å skjerpe seg, men det er noen ganger lettere. Da smiler jeg kjempe bredt og viser hva jeg føler når jeg så han. Men noen ganger er det vanskelig å skjerpe seg. :(

Du får bare være flink med å snakke til han, spesielt når du ser han har en dårlig dag.. spørre om det går greit med han f.eks.. :) Og så kan du jo invitere han med på en fest eller noe du skal sammen med andre en gang..

Skrevet

Har man en dårlig dag?

Anonymous poster hash: b75e5...810
Skrevet

Har man en dårlig dag? Anonymous poster hash: b75e5...810

Ja, du har nok det, siden du må stille dumme spørsmål.

Skrevet

Haha nøyaktig sånn har jeg det også, han hadde en tung dag på fredag å lot det gå utover meg. Å jeg er fortsatt like forelska i fyren.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen... Jeg liker en som jeg nesten ikke tør å se i øynene, og i tillegg ser han meg nesten ikke i øynene heller! Føler meg jo helt fjortis :P Har ikke noe annet råd enn å bare skjerpe seg. Jeg sier til meg selv at jeg i hvert fall må se han i øynene av og til. Kommer seg etterhvert, skal du se! Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1f599...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...