AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Det er mange grunner til at vi ikke passer sammen, likevel liker jeg han, og vil bare være med han!! Wtf. Hvorfor? Anonymous poster hash: 677f4...e34
Antique Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Hva er det som gjør at dere ikke passer sammen da? er vel noen ved han som gjør han tiltrekkende for deg , altså ikke fysisk, men sånn på det personlige plan også 1
Nettinettet Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg også lurer på hva det er som gjør at dere ikke passer sammen.... 1
Lucid Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Motsetninger tiltrekker hverandre sies det Jeg og samboeren er en av de mest umake parene jeg noen gang har vært borti, vi er som dag og natt, katt og mus.. Men vi har vært sammen i over 2 og et halvt år, og jeg har ikke hatt det så bra som dette før Hvis du liker han og trives med han, så hvorfor ikke kjøre på?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Jeg også lurer på hva det er som gjør at dere ikke passer sammen.... Jeg er litt eldre enn han. Jeg er snart ferdig å studere, han begynner nå. Jeg er ekstremt planleggingsmenneske og ganske seriøs, han tar livet med ro og stresser ikke. Akkurat det siste der liker jeg da. Anonymous poster hash: 677f4...e34
Nettinettet Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jeg er litt eldre enn han. Jeg er snart ferdig å studere, han begynner nå. Jeg er ekstremt planleggingsmenneske og ganske seriøs, han tar livet med ro og stresser ikke. Akkurat det siste der liker jeg da.Anonymous poster hash: 677f4...e34 De tingene der er da ubetydningsfulle når man har funnet noen som man har god kjemi meg og trives sammen med Du sier jo selv at du liker at han tar livet med ro og ikke stresser. Kanskje du har godt av en person som får deg til å slappe mer av også 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 De tingene der er da ubetydningsfulle når man har funnet noen som man har god kjemi meg og trives sammen med Du sier jo selv at du liker at han tar livet med ro og ikke stresser. Kanskje du har godt av en person som får deg til å slappe mer av også Jeg har veldig godt av å bli mer livsnyter og ikke ta alt så seriøst. Så sånn sett er han bra. Men vet ikke med det andre altså. Må vel først finne ut om han liker meg Anonymous poster hash: 677f4...e34
venus_ Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Jeg er litt eldre enn han. Jeg er snart ferdig å studere, han begynner nå. Jeg er ekstremt planleggingsmenneske og ganske seriøs, han tar livet med ro og stresser ikke. Akkurat det siste der liker jeg da.Anonymous poster hash: 677f4...e34 På hvilken måte kan dette vær avgjørende om du liker han så godt? Spesielt om du ikke bryr deg om det siste punktet.
Nettinettet Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg har veldig godt av å bli mer livsnyter og ikke ta alt så seriøst. Så sånn sett er han bra. Men vet ikke med det andre altså. Må vel først finne ut om han liker meg Anonymous poster hash: 677f4...e34 Ja, du kan jo ikke begynne å tenke negativt uten å i det hele tatt vite om han liker deg. Bare fortsett å treff han du, og så ser du hvordan det utvikler seg. Så tar du heller en avgjørelse på om dette er en du vil dele livet med senere 1
tadasvein Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Er det noen du treffer ofte, kanskje samme vennegjeng eller noe sånt ? Å hvor stor er alders forskjellen ? Jeg er 23 og har flørtet mye med ei dame på 29, jeg så ingen ting galt med det, å hun føler det samme.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Ja, du kan jo ikke begynne å tenke negativt uten å i det hele tatt vite om han liker deg. Bare fortsett å treff han du, og så ser du hvordan det utvikler seg. Så tar du heller en avgjørelse på om dette er en du vil dele livet med senere Dette blir ikke verken oppfattet som ironi, sarkastisk eller noe annet altså. Folk tolker ting helt på sin egen måte. Har man ikke lagt merke til det? Anonymous poster hash: 205d8...e35
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Er det noen du treffer ofte, kanskje samme vennegjeng eller noe sånt ? Å hvor stor er alders forskjellen ? Jeg er 23 og har flørtet mye med ei dame på 29, jeg så ingen ting galt med det, å hun føler det samme. Nei vi har ingen felles venner. Men vi jobbet sammen i sommer. Jeg er 28 og han er 23. Anonymous poster hash: 677f4...e34 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 ? Anonymous poster hash: 205d8...e35
tadasvein Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Prater du med han på f.eks tlf, eller går dere ut på byen sammen ?
kisskissbangbang Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Jeg og mannen min er i utgangspunktet verdens dårligste match. Og det merkes på mange måter også, og kjenner slitsomt og frustrerende relativt ofte, men likevel elsker jeg ham så enormt høyt, og kan ikke se for meg å skulle leve uten ham. Av og til blir det bare sånn. En kan ikke styre hvem en faller for.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Prater du med han på f.eks tlf, eller går dere ut på byen sammen ? Vi sender meldinger nå, fordi vi studerer i ulike byer. I sommer har vi vært på byen, sett filmer, hatt sex ol Anonymous poster hash: 677f4...e34
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 Hvorfor har det noen betydning for noe, for deg ? Og hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: 205d8...e35
Obiola Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Min erfaring er at man kan være ulike typer og likevel få det veldig fint sammen, det gjelder bare å kunne leve med hverandres ulikheter, respektere dem og kunne møtes på halvveien når det trengs. Skal vel mye til å møte en som er helt lik seg selv, og det vil vel bli litt kjedelig i lengden. Tror det kan funke om man klarer å se den andre personens egenskaper som er forskjellig fra ens egne som noe positivt.
Nettinettet Skrevet 13. august 2013 #20 Skrevet 13. august 2013 Dette blir ikke verken oppfattet som ironi, sarkastisk eller noe annet altså. Folk tolker ting helt på sin egen måte. Har man ikke lagt merke til det? Anonymous poster hash: 205d8...e35 Skjønnte ikke helt hva du mente her?? Kommentaren min var ikke ironisk eller noe. Jeg mener at man driver med selvskading når man leter etter feil i en relasjon med noen man ikke vet om det kan bli en relasjon med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå