fluffy-123 Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Er det noen her som har prøvd sminken fra elf? Hva syntes dere om den og tok det lang tid fra bestilling til du fikk produkte?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Jeg har prøvd noe sminke derifra. Øyenskyggen sitter greit på, men drysser litt. Neglelakken er ikke såå mye å skryte av. Leppestiften (litt lys farget) gjorde leppene mine tørre. Tok ca. 23 dager før jeg fikk produktene. Det som også var kjipt er at jeg bestilte for akkurat under 200 kr, og hadde det da vist som norske kroner. Men da jeg fikk regningen sto det at det ble 2 norske kroner over 200, slik at jeg måtte betale 200 kroner ekstra.. Har ikke handlet der igjen, og kommer nok ikke til å gjøre det Er et pluss at det er billig, men for meg veier hvor godt produktet er høyere. Anonymous poster hash: 612c0...a80
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Det er som med alt annet, du får det du betaler for
rumperister Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Er det noen her som har prøvd sminken fra elf? Hva syntes dere om den og tok det lang tid fra bestilling til du fikk produkte? Neglelakker: Går av etter maks et døgn. Men ville kjøpt en overlakk fra eks OPI eller IsaDora og brukt over. Da holder det lenger. Invester i èn bra overlakk, og kjøp masse billige fra ELF. Øyeskygger: Holder fra morgen til middag. Skal du ut, så er det bare å fikse på. Men funker ikke for lenge. Ansiktsprodukter: Lite erfaring. Verktøy: Dette er bra, likser kostene, negleklipperene, speil osv. Dette er billig og bra! Ellers er jeg stor fan av eyelinerene derfra. De er fine :-) Tar ca 2 uker, og har aldri betalt toll da jeg alltid sørger for å holde meg under 180-190 kroner. (sikre siden).
Gjest grenlandstuppa Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Jeg er veldig fan av shimmerpaletten, det er absolutt et av mine favoritt produkter.
Armitage Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Jeg har testet veldig mye derfra. Jeg liker krem eyelinerne, complexion perfection pudderet og hypershine glossene. De få øyeskygge palettene jeg har kjøpt er også kjempebra. Jeg bruker eyelash og brow fixeren daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå