Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips for å komme meg ut av huset!

Har ingen sosial omgangskrets utenom familie og en venninne jeg møter på biblioteket sjelden gang når det passer for begge to, men jeg har behov for å komme meg mer ut. Ikke nødvendigvis for å være sosial, men for å ha noe å finne på, gjerne få noen nye venner dersom det er mulig, og for å ta litt ansvar for at også samboeren min får litt alenetid iblant. Jobben min er ikke det beste utgangspunktet for å være mer sosial, da aldersspranget oppover til kollegaene blir veldig stort, de er etablerte, mange nærmer seg pensjonsalder, mens jeg er i tjueårene, uten barn osv.

Så hva gjør for å komme dere ut litt? Tenker mest på tingene som er mer enn engangsaktiviteter, men ikke nødvendigvis organiserte aktiviteter, kanskje en hobby eller interesse som foregår utenfor huset? Bor på et middels stort sted, så det kan godt være at det finnes ting her jeg aldri har tenkt over, og det er vel derfor jeg søker litt inspirasjon.

Anonymous poster hash: 2cf99...6a7
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Geocaching! :biggrin:

ja! det er kjekt!

gå tur

ta med fotoapparatet og ta bilete

shopping!!

besøker familie

Skrevet

Jeg er i ganske lik situasjon som deg, der jeg ikke har så mange venner, som gjør at jeg har veldig mye fritid!

Så det jeg har begynt med er å trene, ta meg en shopping tur, gå turer, og litt frivillig arbeid :)

Så det du kan er å tenke deg ut en hobby eller noe annet som kan oppta tiden din!

Hvor i landet er det du bor forresten? :-)

Skrevet

Lufter bikkjeskinnet

Sykler

Plukker bær og sopp (ofte i kombinasjon med de to tidligere nevnte)

Og så har jeg masse reiser i jobbsammenheng.

Skrevet

Jeg har nettopp meldt meg på aktivitetsvenner.no.

Anonymous poster hash: 09637...000
Skrevet

Flere byer har filmklubber. Da blir det rimeligere å gå på kino, og det er mer naturlig å komme i snakk med folk. Ellers kan man jo starte på et fotballag, eller dansekurs. Om du liker å synge finnes det veldig mange kor. Bibliotekene har ofte ymse kulturkvelder. Kommer jo litt an på interessene dine, men det finnes mange tilbud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...