AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Jeg er høy, blond, har blå øyne, er sjenert og litt nerd. Jeg har ikke kjæreste, men de jeg har hatt var blonde, høye, blåøyde sjenerte nerder Det er sånne menn jeg lett legger merke til også. Hva med dere? Leker like barn best eller tiltrekker motsetninger hverandre?Anonymous poster hash: 7d0e3...3e6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Hvor høy da? Anonymous poster hash: f0389...546
Alice123 Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Nei. Men en gang var jeg sammen med en dame som hadde samme (for)navn som meg. Det var helt fucka. 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Nei. Men en gang var jeg sammen med en dame som hadde samme (for)navn som meg. Det var helt fucka. Det må ha vært sykt rart. Jeg like rikke jenter som ligner meg, nei.
Bluegreen Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Jeg er høy, blond, har blå øyne, er sjenert og litt nerd. Jeg har ikke kjæreste, men de jeg har hatt var blonde, høye, blåøyde sjenerte nerder Det er sånne menn jeg lett legger merke til også. Hva med dere? Leker like barn best eller tiltrekker motsetninger hverandre?Anonymous poster hash: 7d0e3...3e6 Jeg trodde at vi var veldig ulike, men jeg ser nå at vi godt kunne vært søsken. Vi har samme hårfarge, nesten samme øyefarge, veldig mye av de samme faktene, like smilehull, kroppsholdning og rolle i sosiale sammenhenger. Han er den i sin venne- og familiegjeng, som jeg er i min. Og så ler vi visst helt likt. Akkurat det var litt awkward å innse. 3
Alice123 Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Det må ha vært sykt rart. Jeg like rikke jenter som ligner meg, nei. Det var kjempesært. "Hei, jeg heter Alice, og dette er kjæresten min Alice!" "Alice kan du kommer hit? "Såklart Alice, hva er det?" 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Jeg trodde at vi var veldig ulike, men jeg ser nå at vi godt kunne vært søsken. Vi har samme hårfarge, nesten samme øyefarge, veldig mye av de samme faktene, like smilehull, kroppsholdning og rolle i sosiale sammenhenger. Han er den i sin venne- og familiegjeng, som jeg er i min. Og så ler vi visst helt likt. Akkurat det var litt awkward å innse. Ler dere helt likt? Hvordan er det mulig da? Anonymous poster hash: f0389...546
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Hvor høy da?Anonymous poster hash: f0389...546 Jeg? 178 cm.Anonymous poster hash: a53ac...444
melly666 Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Nja, vi er like på tingene som betyr noe for meg. Så utseendemessig - ikke i det minste lik. Men guttene jeg faller for er ofte like rare og outsidere som det jeg er, med mange likhetstrekk i personlighet.
Bluegreen Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Ler dere helt likt? Hvordan er det mulig da? Anonymous poster hash: f0389...546 Altså, vi har naturligvis ulike stemmeleier siden vi ikke har samme kjønn, men vi ler på samme måte, samme kurve og volum hvis du skjønner. Ble påpekt på familieselskap, og deretter ble det pinlig åpenbart hver gang noe var morsomt.. Det er et eller annet litt rart med å ligne sånn på den man er sammen med, synes jeg da.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Det var kjempesært. "Hei, jeg heter Alice, og dette er kjæresten min Alice!" "Alice kan du kommer hit? "Såklart Alice, hva er det?" Jeg heter Moa Kathrine (...) og jeg hadde en kjæreste som het Mia Kathrine en gang! Anonymous poster hash: 5be57...0ff 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Altså, vi har naturligvis ulike stemmeleier siden vi ikke har samme kjønn, men vi ler på samme måte, samme kurve og volum hvis du skjønner. Ble påpekt på familieselskap, og deretter ble det pinlig åpenbart hver gang noe var morsomt.. Det er et eller annet litt rart med å ligne sånn på den man er sammen med, synes jeg da. Hehe. Jeg tror jeg har en viss anelse ja, om hvordan to stk ler på noe av den samme måten. Og er det, egentlig, så veldig rart? Når to mennesker er sammen over en lengre tid, er det jo noe vanlig å smelte litt sammen, og få noen av de samme trekkene muligens. Altså, det avhenger jo helt klart veldig på utgangspunktene, men det er jo ikke akkurat uvanlig, på noen områder hvertfall. Men kan forestille meg det er litt rart likevel ja. Anonymous poster hash: f0389...546
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Kanskje det er sånn fordi vi vil ha barn som ligner på oss selv Ubevisst altså. At det er et instinkt Anonymous poster hash: a53ac...444
Enilorac Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 Jeg kjenner så mange par som likner på hverandre, hver gang noen blir sammen ser jeg etter likheter og de finnes somregel. Det er en eller annen teori på det tror jeg. Prøv å google. Veldig vanlig i hvertfall
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Kanskje det er sånn fordi vi vil ha barn som ligner på oss selv Ubevisst altså. At det er et instinkt Anonymous poster hash: a53ac...444 Hehe. Du skal jo ikke se bort i fra det da hvertfall. Anonymous poster hash: f0389...546
Labbefrøken Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Ja i terorien blir man mest tiltrukket av slik man selv ville sett ut som det motsatte kjønn. Har jeg lest da
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Vi er ikke like utseendemessig og heller ikke i alder, men vi har veldig like synspunkter og interesser, og tenker mye det samme om alt, så en kan si vi har like personligheter. Jeg mener forhold fungerer best når man har en del til felles, ellers blir det veldig lett krangel og gnisninger. Et par som har vært lenge sammen blir sikkert helt ubevisst mer lik hverandre etter hvert som tiden går.
Blod Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 Vel jeg blir tiltrukket av vidt forskjellige mennesker.
fruBeist Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Utseendemessig er vi totale motsetninger. Heldigvis har vi stort sett samme humor. Vi utfyller hverandre på veldig mange måter, kona er boksmart mens jeg er gatesmart. Kona er et surrehode og roter vekk saker som lommebok og bankbrikke, mens jeg kan huske hvor den mp3 spilleren som ikke har vert i bruk på 5 år er, selv etter tre flyttelass Så her er det heller motsetninger tiltrekker framfor like barn leker best. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #20 Skrevet 12. august 2013 Ja i terorien blir man mest tiltrukket av slik man selv ville sett ut som det motsatte kjønn. Har jeg lest da Så man er teoretisk sett mest tiltrukket av seg selv..? Hehe. Hvor leser du dette? Anonymous poster hash: f0389...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå