AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Noen som har noe tro på at denne hudpleien fra apoteket kan fungere? Del gjerne erfaringer😊Lommeboken tåler ikke så mye mer enn dette merket😊Anonymous poster hash: 079ce...8bc
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Dytter litt på denne😉Anonymous poster hash: 079ce...8bc
Husplante Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Ja! Dette kommer muligens litt seint men. Jeg har brukt Dermica Sans hudrens og tonic vann i over et år nå. Jeg er 21 og har muligens normal til litt fet hud, og får _veldig_ lett kviser. Lar jeg pudderet sitte på huden utover kvelden uten å fjerne, popper det frem. Spiser jeg sjokolade popper det mer frem. Alt i alt har jeg alltid brukt mange forskjellige type hudpleieprodukter over årene, men aldri blitt spesielt overbevist av et produkt. Det har fungert "helt greit" etter 1.-2 ukes bruk. Da jeg prøve dermica sans følte jeg at huden kjentes liksom.. mykere ut, etter første rens. Og akkurat som det roer ned kvisene med en gang. Smuglånte av moren min hver gang jeg var på besøk hos henne. Etterhvert kjøpte jeg selv. Det som jeg personlig syntes er bra med dette produktet er at jeg ser forskjell fra kvelden jeg vasker til morgenen jeg våkner, med helt jevn og ukvisete hud, selv om jeg la meg som et kvisetryne. Den forskjellen som kommer raskt, og det gjør meg glad. Det opplevde jeg sjeldent med andre produkter. Så ja, jeg syntes den er bra og vil anbefale å i hvertfall prøve den! For alt jeg vet funker den på akkurat MIN hudtype, kanskje ikke alles. Så sier ikke at dette kommer til å blåse deg av skaftet liksom, alle har jo forskjellig hud. Men det er verdt det å lete etter det éne produktet du føler du har lyst til å fortsette med resten av livet :) Kommer til å fortsette å kjøpe produkter fra apotek iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå