Gjest Vendy Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Har vært sammen i flere år. Pga. av studier har vi bodd fra hverandre i 9 måneder. Han er stort sett bare snill, men har begynt å se dårlige sider ved han. Han har hatt planer og vært ute på noe nesten hver dag. Han sa for et døgn siden at han gleder seg til å holde meg, bo med meg, få barn. Vi kranglet veldig fordi han har forsvunnet og ignorert meg veldig i det siste. Han vet at jeg sitter og gråter, jeg sier jeg ikke har hatt det bra i det siste. Jeg sover nesten ingen ting og spiser nesten ingen ting. Prøver å ikke miste kontrollen. Han er kald og varm, kald og varm mot meg. Han kjeftet på meg først i krangelen og sa mye stygt til meg. bla at jeg er den mest slitsomme dama han noen gang har møtt. Jeg er slitsom fordi han stikker av og ikke svarer og heller ikke spør meg om jeg har kommet meg trygt hjem etter en fest. Han ringer derimot dagen etter for å høre med hvem jeg var sammen med og hva jeg gjorde. Han kjefter en dag, ringer neste dag og sier at jeg er verdens vakreste kvinne og det beste som har skjedd han, sånn sitter han og øser meg med komplimenter i 10 minutter. Deretter får jeg en kald dusj igjen dagen etter. Jeg gikk veldig lett på dette for noen år siden, men er lei denne oppførselen. I dag ringte jeg han etter at han knapt ga lyd fra seg i hele går. I dag er han skikkelig syk. Han hostet og snakket med hås stemme til meg. Med en gang moren kom i bakrgunnen snakket han med en helt annen stemme til henne. Så kom han tilbake til samtalen med meg. Han sa han nesten ikke hadde sovet og at han hadde så fælt. Spurte han om noe og han sa " men pokkern, hvorfor stiller du spørsmål når du vet jeg har halsvondt". Jeg sa til slutt bare at han får ringe når han føler for det. Klarer ikke være søt og snill lenger når han er sånn. Deretter laget moren suppe til han. Han sa til meg at han var skikkelig sint på henne. Jeg spurte hvorfor og han sa hun misfortso hvilke suppe han skulle ha. At han ikke liker løk og at hun hadde løk i suppen. Jeg sitter med verkende øyne fordi jeg har sovet max 10 timer på 4 dager. Har ikke snakket godt med han siden onsdag i forrige uke fordi han alltid holder på med ting, er med familien osv. Var ikke sånn før. Han er bare sur og gørr å ha med å gjøre. Negativ og sutrete. Han forventer at jeg skal sitte å være reservert for han, men han gjør jo hva pokkern han vil. Han er periodevis sånn som dette. Stort sett en ganske annen type, men så kommer denne "psykosen" over han. Sliter meg helt ut.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Hvorfor er du sammen med en kar som bor hjemme hos mora si? Anonymous poster hash: 9f3a3...784 1
Gjest Lady Isabelle Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Synes du skal kvitte deg med fyren jeg. Han ser bare seg selv i forholdet og det kommer nok ikke til å endre seg. Han er rett og slett ikke verdt deg. Du er altfor god for han 1
Gjest vendy Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Hvorfor er du sammen med en kar som bor hjemme hos mora si? Anonymous poster hash: 9f3a3...784 Hun er bare på besøk hos han!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Huff, så ustabilt da. Vet en noen gang hvor en har han da? Og eventuelt i hvilket humør han vil være i en dag? Dette... er hva jeg mener med psykisk mishandling (blant mye annet selvsagt). Og det er jævlig egoistisk fra hans side. Han har 0 forståelse for deg, men forventer visst at du skal ha for oppførselen hans. Run, forrest... Ruuuuuun ! Anonymous poster hash: 75da2...c49 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Kjære vene, for en dritt av en fyr!! Her må du ligge langt unna! Gjør det slutt og gå videre. Anonymous poster hash: 93a47...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 "Folk". Anonymous poster hash: 75da2...c49
Alja Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Men i all verden. Det der hadde jeg pokkernmeg ikke funnet meg i. Jeg er selv i et avstandsforhold med kjæreste som er i forsvaret og hadde han blitt slik hadde jeg faktisk sagt klart og tydelig i fra om at det der er ikke en ok å behandle kjæresten sin på! Jeg er så GLAD for at jeg har en grei kjæreste. Makan til hva folk finner seg i for tiden. Jeg ville kjørt silent treatment fra nå av. Aldri start en samtale først, aldri send en sms først, bruk lang tid før du svarer å gjør deg selv attraktiv og opptatt med andre ting. Snakk med venninner eller moren din om de vonde tingene, og la vær å "bry" han med det. Så får du se hvor lang tid det tar da, før han ringer deg å spør hvordan du har det. Skjer det aldri, vet du hva du må gjøre. Skjer det, har dere et godt utgangspunkt å jobbe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå