Gå til innhold

Hvordan takle frykten for å aldri møte noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster dette anonymt, da det er et litt sårt tema for meg.

Anonymous poster hash: a3662...ff0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

St her, vet ikke helt hva som skjedde. Ikke så vant til å opprette tråder :)

Jeg er en jente som nærmer seg 30, som har det meste på plass - utenom den jeg skal dele livet med. Det føles som om alle rundt meg etablerer seg i rekordfart, mens jeg ikke kan huske sist jeg traff en mann jeg kunne tenke meg å gå ut med flere ganger. Jeg har ikke vært singel så lenge, og tror egentlig ikke at problemet ligger i at jeg er for kresen. Det er vel heller det at jeg har noen mislykkede forsøk bak meg, og basert på erfaringene mine ser jeg faresignaler veldig raskt.

Jeg har nok utviklet et negativt tankemønster der jeg ofte blir nedstemt og lei meg fordi det føles så uendelig fjernt å skulle treffe en som jeg kan gjøre lykkelig og vice versa. Jeg vil gjerne ha tips fra andre single om hva jeg kan gjøre for å klare å styre unna slike vonde tanker da det er ganske slitsomt i lengden :sjenert:

Skrevet

St her, vet ikke helt hva som skjedde. Ikke så vant til å opprette tråder :)

Jeg er en jente som nærmer seg 30, som har det meste på plass - utenom den jeg skal dele livet med. Det føles som om alle rundt meg etablerer seg i rekordfart, mens jeg ikke kan huske sist jeg traff en mann jeg kunne tenke meg å gå ut med flere ganger. Jeg har ikke vært singel så lenge, og tror egentlig ikke at problemet ligger i at jeg er for kresen. Det er vel heller det at jeg har noen mislykkede forsøk bak meg, og basert på erfaringene mine ser jeg faresignaler veldig raskt.

Jeg har nok utviklet et negativt tankemønster der jeg ofte blir nedstemt og lei meg fordi det føles så uendelig fjernt å skulle treffe en som jeg kan gjøre lykkelig og vice versa. Jeg vil gjerne ha tips fra andre single om hva jeg kan gjøre for å klare å styre unna slike vonde tanker da det er ganske slitsomt i lengden :sjenert:

Jeg har vært der selv.

Jeg er mann og ble veldig skuffet da jeg ble singel. Synes det var mye negativitet blant single og hadde vel aldri trodd det skulle være så ufattelig vanskelig å finne noen.

Jeg har vært singel i 2,5 år. Har hatt 3 korte relasjoner i denne tiden, hvor jeg har funnet ut at det ikke fungerte etter ca. 1-1,5 måned.

Jeg har jobbet mye med å ta tak i mine egne problemer og negative holdninger som jeg fått underveis som singel. Jeg har jobbet med å rydde opp i meg selv etter tidligere forhold og jeg føler nå at jeg har funnet en god balansegang. Jeg må bare fortsette å lære etter hver dame jeg dater. For hver gang det ikke fungerer, så ser jeg på hvorfor det skar seg, hvorfor vi ikke passet sammen og hva jeg skal se etter videre for å ikke gjøre samme feilen igjen. Hver gang lærer jeg mer og mer om hva som fungerer for meg og hva jeg ser etter.

Gå i deg selv og bygg deg selv opp! Lær deg å bli lykkelig som singel på veien. Jeg er fortsatt singel, men det ser uansett ut til å fungere for meg. Jeg synes ikke det er så vanskelig lenger, selv om jeg er like singel som før ;-).

Anonymous poster hash: 3a9dc...18b

Skrevet

Takk for svar! Det er nok veldig lurt å prøve å lære av egne erfaringer ja. Jeg er foreløpig på et stadie hvor jeg bare blir skuffet etter hver mislykkede date. Har nok et bittelite håp om at at det bare plutselig skal si pang, men det skjer vel stort sett bare på film...

Hvis du har konkrete tips til hva jeg kan gjøre/tenke for å stagge den urolige følelsen inne i meg blir jeg veldig glad :)

Skrevet

Er du aktiv på datern, ts? Hvordan "plukker" du ut dine kandidater? Går du etter det du vil ha, eller driver du veldedighet?

Anonymous poster hash: 00959...fc3
  • Liker 2
Skrevet

Vel, jeg har datet aktivt de siste månedene, kanskje 1 date i uka i snitt. Møtes først og fremt via nettet. I starten var jeg nok litt "ukritisk" på den måten at jeg sa ja til å finne på noe selv om jeg egentlig ikke så for meg at det kunne bli noe, men nå går jeg bare ut med gutter jeg virkelig tror jeg kunne falt for.

Etter at jeg opprettet tråden har jeg faktisk vært på date med en gutt jeg likte godt og som jeg kunne tenke meg å møte igjen, men da ble jeg selvfølgelig kjempenervøs og pratet som en foss, og jeg tror kanskje jeg skremte han bort.... veldig synd, men det viser jo at det faktisk kan skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...