Filippa90 Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Jeg har planer om å kjøpe ny sofa. Fra før har jeg en Karlstad 2-seter med sjeselong fra Ikea. Forsåvidt fornøyd med sofaen, men den ble litt liten. Spesielt på sjeselongdelen(160 cm). Kunne tenkt meg en sofa med lenger sjeselongdel + at den går nesten ned til gulvet slik at jeg slipper å se støvet Max mål på sofaen er 300 cm x 225 cm. Sjeselongdelen skal være på den siden hvor det er max 225 cm. Vil ikke ha U-sofa, altså, med sjeselong på begge sider. Vil ha grå, helst ikke så mørk grå sofa. Var å så på en på Skeidar i dag som falt i smak, Lotus sovesofa. http://www.skeidar.no/produkter/stue/sovesofa/sovesofa/lotus-sovesofa Noen som har erfaring med den? Det må altså ikke være sovesofa, men den passer målene mine, er grå, går ned til gulvet og har faktisk ekstra oppbevaringsplass. Vil heller ikke gå over budsjettet mitt som er 6000 kr. Om noen har andre tips blir jeg glad for å høre om dem. Det var 6 ukers leveringstid på denne sofaen, og jeg har solgt min gamle. De på Skeidar sa dog at jeg kan få en "lånesofa" i mellomtiden. Hvordan funker dette? Må jeg betale frakt fram og tilbake for den eventuelt? Glemte å spørre om det i butikken.. Takker på forhånd for tips :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå