Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

legger man mer på seg hvis man er lav enn hvis man er høy?

eller er det bare det at det vises bedre siden det ikke er så mye plass å fordele kiloene?

vill ikke ende opp som Kelly stables, leste et sted at hun bare er 147 cm høy, så kanskje ikke så rart at hun ser enorm ut men likevel.

urettferdig for oss lave:(

hqdefault.jpg

Anonymous poster hash: 6785e...6e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at hun ser enorm ut?

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hun ser bare gravid ut... ikke "feit"

Skrevet

Haha, URETTFERDIG faktisk.

Jeg syns det er urettferdig at jeg har fått snåle tær. Det er likevel ikke stort å gjøre med det, de får nå bare sitte der.

Hvor mye du legger på deg, avhenger av hvor mye du spiser, hvor mye vann kroppen din samler til seg og om du får noen tilleggssykdommer som feks svangerskapsforgiftning eller svangerskapsdiabetes.

Hvor stor magen er, har derimot sammenheng med både babyens størrelse, livmorens plassering og hvor god plass babyen har der inne. Er du kort (=liten plass i magen) må jo magen nødvendigvis stikke mer ut. Mens de som er litt høyere, som feks meg selv, kan gå nesten til termin før det er synlig at det kommer en baby (var ikke synlig hos meg før godt inn i 6. måned).

Anonymous poster hash: b24d3...4a2
  • Liker 2
Skrevet

mye som er urettferdig her i verden, du synes dette var verdt å henge seg opp i?

Hva med menneskene her i verden som ikke har råd til noe som helst og ikke får mat

Babyer som dør pga medisinmangel

Dyr som blir behandlet som dritt

Anonymous poster hash: f595f...944
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er urettferdig at vi som er høye ser ut som kjemper om vi ikke er sylslanke. En som er lav som har samme proporsjoner som meg, ser faktisk nokså nett ut, mens jeg går rundt som en gigant.

Anonymous poster hash: cb9ff...155
  • Liker 3
Skrevet

Det sier vel seg selv at ei på 150 som veier 70 kg er tykkere enn ei på 175 som veier 70 kg. Sånn er det selv om man ikke er gravid, urettferdig kanskje men ikke så mye å gjøre med så lenge man ikke klarer å holde seg slank.

Anonymous poster hash: f6c08...ef3
Skrevet (endret)

Jeg synes det er mer urettferdig at jeg ikke rekker opp til matvarer på butikken, og når jeg var liten var jeg aldri høy nok til å kjøre ''bilene'' på tivoli. :jolie:

+Og urettferdig at de fleste jeans er for lange :jolie::jolie:

Endret av Flekk
  • Liker 2
Skrevet

Mer urettferdig at alle jeans er for korte, eller at jeg nesten alltid er, eller føler meg et hodet høyere enn alle andre. å jeg er 174. mindre kult å alltid være høyere enn alle andre. Ikke så ille nå som som da jeg vokste opp, men jeg har alltid skulle ønske jeg kunne vært like høy som de andre

Anonymous poster hash: c0ef0...1b6

Skrevet (endret)

Slike innlegg sier noe om hvor godt vi har det her i landet! :) Man må jo bare smile. Jeg er ikke så høy og fikk ganske stor mage da jeg var gravid, men jeg var faktisk veldig stolt av den jeg :)

Og forresten; det bilde du har lagt ut her erikke bilde av en gigantisk mage, men en helt normal!

Endret av Dyregod
  • Liker 1
Skrevet

Mer urettferdig at alle jeans er for korte, eller at jeg nesten alltid er, eller føler meg et hodet høyere enn alle andre. å jeg er 174. mindre kult å alltid være høyere enn alle andre. Ikke så ille nå som som da jeg vokste opp, men jeg har alltid skulle ønske jeg kunne vært like høy som de andre

Anonymous poster hash: c0ef0...1b6

Tuller du? 174 er ikke spesielt høyt.

• Liker 1
Skrevet

Der er veldig urettferdig at jeg som er høy aldri finner bukser, kjoler, jakker ol som ikke er for korte... Det et aller mest synd på meg i hele verden! Også i verdens rikeste land - makan!

Anonymous poster hash: 5bbf1...66c

Skrevet

Vel, men gjør det noe om den gravide legger på seg litt?

Skrevet

Gravidmager er ulike enten man er høy eller lav. Jeg fikk ikke noe særlig stor mage selv om jeg bare er litt over 160 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...