Gå til innhold

Fri en jente første gang man møtes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

lurer på om det er idealistisk for en jente å bli spurt om hun vil gifte seg med deg første gang hun møter en mann?

Hvis man ser en jente og blir betatt av henne, er det riktig trekk?

Jeg personlig ser ingen feil i det, hva er deres formening i denne saken...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa gjorde det med mamma og de ble gift og fikk tre barn.

Anonymous poster hash: 59902...fda
Skrevet

Jeg hadde tenkt craaaazy. Høres helt dust ut.

Anonymous poster hash: 27f9f...41b
  • Liker 9
Skrevet

Jeg hadde blitt litt småredd:/

• Liker 8
Skrevet

Tenker «hjelp» og rekker hånden mot voldsalarmen…

Anonymous poster hash: e6523...2db
  • Liker 4
Skrevet

det hadde jeg pent takket nei til å kommet meg vekk fra situasjonen så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 6603e...80e
  • Liker 3
Skrevet

Spørsmålet er vel heller om du faktisk vil ha ei jente som sier ja til noe sånt?

Anonymous poster hash: 8ec7b...c5c

• Liker 4
Skrevet

Vel, jeg personlig syns at dette er noe av det mest romantiske en kan gjøre....når du treffer en person så får du følelse av om det er den du vil tilbringe resten av livet ditt med....

Jeg hadde gått for det, men de fleste må ha baller da for å få gjennomført det... :wow:

Anonymous poster hash: 180ae...e90
Skrevet

Vel, jeg personlig syns at dette er noe av det mest romantiske en kan gjøre....når du treffer en person så får du følelse av om det er den du vil tilbringe resten av livet ditt med....

Jeg hadde gått for det, men de fleste må ha baller da for å få gjennomført det... :wow:

Hvordan tror du et ekteskap mellom to mennesker som har problemer med å ta gjennomtenkte valg kommer til å gå?

Anonymous poster hash: f92f2...c5d

• Liker 3
Skrevet

Vel, jeg hadde tatt bena fatt, og du hadde aldri sett noe mer til meg :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde aldri turt å komme hjem til mamma og sagt at "jeg har møtt en herlig gutt..Og by the way - vi skal gifte oss" :P

• Liker 2
Gjest Anarkist
Skrevet

Du kunne bare ta med meg hjem til mammaen din så kunne jeg si det til henne på vegne av deg :blomst:

Jeg hadde aldri turt å komme hjem til mamma og sagt at "jeg har møtt en herlig gutt..Og by the way - vi skal gifte oss" :P

Skrevet

Tror jeg hadde blitt drept :P

Skrevet

Vel... min nå ektemann og jeg, da vi "falt" for hverandre... den kvelden tenkte jeg "hadde han fridd til meg nå, så hadde jeg sagt ja på flekken". At jeg i det hele tatt tenkte tanken var riktignok fordi vi var i et bryllup, men... Det ble jo oss, og nå er vi gift.

Jeg tror man skal være virkelig 100% sikker på at hun har falt like hardt som du selv har gjort, om man skal gå til det skrittet. Og så går jeg utfra at begge vet at frieriet ikke nødvendigvis er ment som at "så gifter vi oss innen et år", men mer en gest for å vise at man virkelig mener man har funnet kvinnen i sitt liv.

Anonymous poster hash: cd4b2...855
Skrevet

Etter dere har snakket på nettet? Kommer an på hvor lenge dere har snakket, og om du vet at hun liker deg osv.

Anonymous poster hash: c21bd...a27
Skrevet

Dette er jo ideell situasjon for en person som liker å gamle. En må ha guts til å gå bort til en dame og spørre om hun vil gifte seg med deg, viser bare at personen er en MANN.

Verdt å prøve :-)

Skrevet

Romantisk :blomst:

Skrevet

En venn av meg sa til meg engang at kun modige menn vinner hjertet til vakre damer....

Anonymous poster hash: fe944...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...