Gjest care Skrevet 23. juli 2002 #21 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg tror at dette har MYE med alder å gjøre. Man blir mer trygg på seg selv jo eldre man blir og da tør man å slappe av. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitri Skrevet 23. juli 2002 #22 Del Skrevet 23. juli 2002 Det er ikke den ting jeg ikke tør å gjøre foran/med han. Vi dusjer sammen, raper ( sjeldent, men det skjer jo ), en av oss kan komme inn på toalettet og ta papir mens den andre sitter der ( det er jo ikke noe flaut i det hele tatt. Ikke når det bare er oss to ), han synger, kommer med idiotiske vitser, vi kan være frekk i kjeften med hverandre begge to........han ligger appåtil naken i sengen :o Disse tingene er ikke så farlig. Så lenge ingen av partene ikke har noe i mot noe av dette, så må det kunne gjøres, for man skal jo slappe av i et forhold og ikke gå rundt og gå på tærne liksom. Vi kan til og med gå halvnaken/naken fra soverommet til badet/toalettet om morgenen selv om datteren vår er oppe. Min samboers foreldre er naturister og han har et veldig avslappet forhold til nakenhet. Noe annet blir det når barna våre blir eldre og kommer opp i tenårene.... Hvert par kommer fram til sin "rutine" og dette er vår. Vi har et avlsappet forhold til disse tingene 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. juli 2002 #23 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg tør ikke gå på do med kjæresten, ikke fise, skifte bind, pille nesa eller noe annet ''ekkelt'' heller.. Så prøver jeg å la være å rape og synge foran han! Derimot er det mange flere ting jeg kan gjøre sammen med han enn med andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. juli 2002 #24 Del Skrevet 24. juli 2002 :o Vi må virke som rene grisene foran dere... Men tampongene mine holder jeg for meg selv... Men han kan kjøpe de til meg, det kan han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 26. juli 2002 #25 Del Skrevet 26. juli 2002 Når det gjelder synging, gauling, skriking, banning, barnslighet, nakenhet +++ har jeg ingen hemninger selv om kjæresten min er aldri så mye til stede. Er enig i at det ikke er noe jeg ikke TØR å gjøre foran han, men jeg velger å skåne han for diverse ting. Typiske ting er som tidligere nevnt; tampong skifting, grovarbeidet på do (kan tisse selv om han er til stedet), skvising av hudormer/kviser, nesepilling, de verste prompene....så fremt jeg rekker å komme meg unna tidsnok. En annen grunn til at jeg ikke gjør disse tingene foran kjæresten min, er at jeg gjerne vil fremstå som litt kvinnelig og feminin og ikke som en blodig, fisene kviseskviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 26. juli 2002 #26 Del Skrevet 26. juli 2002 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2002 #27 Del Skrevet 26. juli 2002 Ariel skrev: "...han ligger appåtil naken i sengen" og "Vi kan til og med gå halvnaken/naken fra soverommet til badet/toalettet om morgenen selv om datteren vår er oppe...." Er ikke dette en selvfølge at man gjør? Vi ligger nå alltid nakne begge to, og sønnen til samboeren min (5 år) vil også stort sett ligge naken, og det gjør vi jo alle hvis han kommer inn til oss om natta. Og vi tasser gjerne nakne rundt i leiligheten når det måtte passe oss. Ellers så føler jeg at jeg kan gjøre det meste foran kjærsten min, men av respekt så sitter man ikke og fiser og raper osv foran han, som man heller ikke ville gjort foran andre mennesker, men det hender jo at det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje =) Skrevet 26. juli 2002 #28 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg tørr å gjøre alt når jeg er med han! Hvertfall sånne normale ting! Slik som å pille i nesa og slik, er jo ikke no folk driver med til vanlig da. Hvertfall ikke her jeg bor! Jeg har ikke noe fin sangstemme, heller grusom, men jeg synger allikvel! Han får ta meg som den jeg er, og det gjør han heldigvis! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #29 Del Skrevet 26. juli 2002 det er en del jeg ikke tør gjøre med samboeren min- i begynnelsen av forholdet følte jeg at han dømte meg hardt og det er noe sin henger i enda- men han har forandret seg og jeg slapper mer av- det tar tid å bli kjent emd hverandre- nå tør jeg det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 27. juli 2002 #30 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei. Jeg gjør alltid det som faller meg inn, og han synes jeg er uimotståelig !!! Åpenhet er alfa og omega i et forhold. Han tillater seg selvfølgelig også å "være seg selv", - - det skulle da bare mangle. Noe annet ville ha gjort meg ille til mote. Det er herlig å slappe av, å gjøre det som faller en inn !!! I hverandres selskap. :blunke: Og til gjest: Jeg vil faktisk anbefale deg å dele dine seksuelle fantasier med din samboer, den som inkluderer flere menn. Jeg tipper han vil tenne på den !!! Denne åpenheten vil berike forholdet deres. Jeg tar nok ikke feil hvis jeg gjetter at HAN nok har sine fantasier også. Du er jo ikke alene om det. Og det er ingen skam. Det er jo bare en fantasi. Hverken mer eller mindre. Å skjule ting for hverandre skaper misstillit,- - i lengden. Å dele ting skaper tillit. Det er nå MIN erfaring da. Ok, bare en liten tanke for dagen... Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå