Isa Skrevet 9. juni 2002 #1 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg tør ikke: -synge -komme med dumme vitser -være frekk i kjeften -si hva jeg vil i senga (av og til så...) -rote eller skitne til hjemme (da eksploderer han) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 9. juni 2002 #2 Del Skrevet 9. juni 2002 Er ikke den ting jeg ikke tør gjøre sammen med min kjære. Fordi vi har full tillit på alle plan, og vi elsker hver millimeter av hverandre. Good and bad. Det er veldig deilig! Og kanskje en av grunnene til at jeg gifter meg med han om 2 uker! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. juni 2002 #3 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg gjør det jeg vil, jeg.... Ja, bortsett fra å synge, men ikke fordi jeg ikke tør... Føler meg 100% komfortabel sammen med ham, og føler at jeg faktisk kan både gjøre og si det jeg vil uten at det skal få fatale konsekvenser... Men nå er det jo en vesentlig forskjell i hva man vil gjøre og hva man tør gjøre også... Poenget mitt er i alle fall... selv om det ikke er alt jeg gjør, så er det ikke fordi jeg ikke tør... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 9. juni 2002 #4 Del Skrevet 9. juni 2002 Isa..... sorry at jeg sier det, men har du det egentlig bra med typen din? Det virker ikke som han respekterer deg eller aksepterer deg som du er. Du skal ikke behøve å gå rundt å være redd for disse tingene du nevner.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. juni 2002 #5 Del Skrevet 9. juni 2002 Må si meg enig med Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #6 Del Skrevet 9. juni 2002 Det eneste jeg ikke tør å gjøre med kjæresten min, er å fortelle om mine innerste fantasier. Fordi det inkluderer flere menn, og det vet jeg han ikke vil tolerere. Ellers ALT annet kan gjøres med ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #7 Del Skrevet 10. juni 2002 så en gang en film på tv der mannen lå i badetkaret og damen satte seg enkelt ned på do og tisset, dette tør ikke jeg! heller ikke han! men dette har jo kanskje noe med at vi ikke har vært sammen i flere år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 10. juni 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har det vel bra..for det meste Har ikke alle par noe de strever med? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 10. juni 2002 #9 Del Skrevet 10. juni 2002 Kristian og usikker.... ....dere forstår vel at Isa....er en eeeh...hva skal jeg si...hmm...noen har en bisarr form for humor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2002 #10 Del Skrevet 10. juni 2002 Hehehe GL, du bra observat til tider Det virker (jeg kan ta feil selv) litt rart at typen til Isa vil ha trekant, og hun gråter fordi hun føler seg presset og så dette. Tar jeg feil? Hvor mange alias har forresten du GL? Vh L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 10. juni 2002 #11 Del Skrevet 10. juni 2002 Har bare to, waco og glennjesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 10. juni 2002 #12 Del Skrevet 10. juni 2002 Synger og plystrer som bare det jeg. Forann kjæresten min altså! Det får han tåle! Selv om han ikke liker det særlig godt ! Dessuten syntest jeg det å fise, pille seg i nesen, rape, gå på do sammen er noe man IKKE bør gjøre uansett hvem man er med ! Man skal ikke slappe SÅ godt av i et forhold! Men det er min mening..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2002 #13 Del Skrevet 10. juni 2002 ? Hvorfor kan du ikke tisse mens han er der, dersom han ikke synes det er ekkelt da? HVa mener du med slappe for mye av? Jeg kunne ikke gjøre mye med hun jeg var med, måtte begrendemye av det som var meg, defor gikk det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kine Skrevet 10. juni 2002 #14 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har lært meg at jeg må kunne gjøre det aller meste sammen med kjæresten min...Hvis ikke føler jeg at jeg ikke kan være meg selv og blir liksom gående litt på nåler.Ofte når man treffer noen har man lett for å føle seg litt frem og når det da har gått en stund,så tør man kanskje ikke vise alle sidene av seg selv. Hadde det slik med ham jeg var en jeg var forlovet med.. Vi hadde totalt ulik form for humor og etter å f.eks ha lirket utav meg en vits der jeg gikk fullstendig ned i knestående og ble møtt med utrykket som sa meg:"Er jenta fullstendig gal "..Da fant jeg ut at det kanskje var bedre å å lavære å vise den siden av meg..Men det føltes likevel litt feil at jeg ikke kunne være lille meg på alle mulige måter. I ettertid har jeg ikke lagt skjul på noe når jeg har møtt en annen.Jeg har en syk humor til tider,bryr meg ikke om jeg slipper en fjert,raper eller sier ting andre bare tør å tenke..Det er kun en ting som føles helt unaturlig for meg å gjøre sammen med kjæresten : Vil helst være i fred når jeg skal gjøre nummer 2..Det er jeg vel kanskje ikke alene om ?? Tror ikke jeg hadde kastet meg inn i en karoke bar med ham som tilskuer heller.Jeg synger som ei dårlig kråke mens han derimot er musiker og har en fantastisk nydelig stemme..Klart han sikkert hadde syns det var ufattelig morsomt,men karoke er og blir min store angst..Så vi har vel alle en liten brems i oss på ett område.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 10. juni 2002 #15 Del Skrevet 10. juni 2002 On 2002-06-10 11:55, Lasse wrote: ? Hvorfor kan du ikke tisse mens han er der, dersom han ikke synes det er ekkelt da? HVa mener du med slappe for mye av? Jeg kunne ikke gjøre mye med hun jeg var med, måtte begrendemye av det som var meg, defor gikk det ikke... Nei, jeg syntest det å gå på do, er noe man gjør helt for seg selv. Vet ikke om han hadde synst det var ekkelt. Men jeg hadde vertfall ikke klart å drite forann han. Ikke en venninne en gang ! Bare Donald Duck Kan være slitsomt til tider ,ja. Men jeg har på en måte "laga" desse reglene for meg... Tror ikke han hadde hatt noe i mot at jeg slapp en fjert eller rapte osv.. Men syntest det er folkeskikk å la vær Jeg er ikke en snerpete jente fordi! _________________ Predeline 1212[ Dette Innlegg er endret av: Guess What! den 2002-06-10 15:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 10. juni 2002 #16 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg er enig i at man kan slappe for mye av ift hverandre. Syns på den ene siden at det er deilig å ha et avslappet forhold til kjæresten og at det ikke er verdens undergang at man er uheldig å slipper en fjert, men jeg irriterer meg veldig over at han fiser og piller seg i nesa uten hemninger når jeg er tilstede... skikkelig turn off... Det at det er svært lite spenning igjen i forholdet etter 6 år henger til en viss grad sammen med dette. Nei da vil jeg heller holde meg og gå på do når slike ting må gjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #17 Del Skrevet 10. juni 2002 hvor gammel er du? grunnen til jeg spør er at jeg var sammen/samboer med en type fra jeg var 18 - 21 år og når vi bodde sammen følte jeg ikke at det var noe jeg ikke "turde" gjøre foran samboeren min..men nå etter noen år alene,ser jeg at det var mye jeg lot være og gjøre foran han..pga. tanker som tenk hva han tror om meg,ler han..osv.(sikkert ubevisse tanker i den tida) Vi har veldig god kontakt ennå og han også har kommentert at jeg har blitt en "sterkere person"..ps! han var ikke en dominant/irretabel type,hehe følte jeg framstilte det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor Skrevet 12. juni 2002 #18 Del Skrevet 12. juni 2002 Det er ikke en ting jeg ikke tør gjøre foran samboeren min men det er kanskje ting jeg velger å ikke ville gjøre foran han, jeg kan f.eks godt tisse mens han er på do, men når det er nr. 2 på gang så er vi selvfølgelig ikke på badet sammen, sier seg vel litt selv kanskje. Henger meg på det Maggie74 sier, elsker hverandre på godt å vondt og har et avslappet forhold til det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2002 #19 Del Skrevet 16. juni 2002 -Jeg skifter i allefall IKKE bind/tamponger forran ham! -Går på do alleina gjør vi begge to. Synes noe annet ville vært litt kvalmt... -Jeg onanerer ikke forran ham (han hadde nok likt det, men jeg tør ikke.) -Promper ikke med ham, og peller meg ikke i nesa sammen med ham! Synes ikke dette har så mye med det og være seg sjøl og gjøre, men det har noe med og bevare "mystikken" tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 23. juli 2002 #20 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg gjør det meste i nærheten av min kjære. Synger gjør jeg sjelden men ville nok tørt det ja. Jeg TØR å gjøre det meste i nærheten av han, men det er endel ting jeg velger å være alene når jeg gjør. Som f.eks å gå på do. Det samme fra hans side forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå