Belima Skrevet 12. august 2013 #1 Del Skrevet 12. august 2013 Datteren min bygger en vinterisolert veranda. Den blir vel 17 kvm. Der ønsker hun å ha et bord som kan brukes både som et sofabord og et bord de kan sitte å spise frokost rundt. Altså et bord. Drømmen er å kunne ha en liten god sofa hvor hun kan sitte å lese, men den bør samtidig kunne brukes når de 4 spiser frokost. Ser her at veldig mange er flinke til å lese blogger, noe ikke hun eller jeg gjør, så jeg renger med at noen her kan komme med forslag til henne. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 12. august 2013 #2 Del Skrevet 12. august 2013 Det høres veldig koselig ut. Nå er det mange møbelbutikker som selger sofaer til spisestuer. Dvs at de har litt høyere ben enn vanlig sofa, men ellers ganske like, og passer til vanlige spisebord. Jeg synes det kan være en god løsning i dette tilfelle. Da kan familien spise der og man sitte å slappe av. Disse sofaene kommer i ulike størrelser så da kan man finne en i en størrelse som passer både til rommet og bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 16. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2013 Beklager sent svar, men nettet har ligget nede siden mandag. Skal be henne se på den løsningen ogå. Det er nok helt ok om det ikke blir en spisestueløsning, for jeg tror hun heller mer over til et koselig rom hvor det også er mulig å spise. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå