AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Er alene med to små under tre år, og har derfor fattet en vanskelig avgjørelse om å gi bort min nydelige hund til ei som er veldig flink med hunder og er fantastisk hundetrener. Hun vil få det mye bedre, og vil få det hun trenger av stimuli og oppmerksomhet. Jeg gjør det fordi jeg vil hun skal ha det beste av alt! Hun blir gitt bort i helgen som kommer og nå har det vært så mye å gjøre de siste dagene at det er først nå jeg rekker å tenke over det. Tårene presser seg på hele tiden, men vet jeg ikke har kapasiteten til det. Huff, kommer til å bli helt forferdelig! Anonymous poster hash: 4a3cd...76c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Er også så lei meg fordi jeg ikke har klart å gi henne det hun trenger... HiAnonymous poster hash: 4a3cd...76c
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Vær heller glad for at du valgte riktig for hunden og for at du har funnet et godt hjem til den
Anglofil Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Skjønner at du er trist, men du har gjort et riktig og viktig valg for hunden din. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå