Gjest hms Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Ok, jeg er nesten sikker på at jeg kommer til å ringe denne fyren, men vil høre noen meninger. Ble kjent med en fyr på byen, endte opp med at han ble med meg hjem og vi hadde sex. Veldig hyggelig fyr, og vi var veldig kosete på hverandre. Dagen etter måtte han dra relativt tidlig på grunn av jobb, men det siste han sa var at jeg skulle ringe han. Hans mobil hadde en ødelagt skjerm, så han kunne ikke ringe, men kunne ta imot telefoner. Han virket veldig ivrig på at jeg skulle ringe han, men jeg har ventet, mye fordi jeg har vært på festival og ikke har hatt tid til å møte han. Nå er det snart en uke siden jeg møtte han, og jeg klarer ikke helt å slutte å tenke på han. Aller mest lurer jeg på hva som fikk meg til å ta han med hjem, da jeg ikke har det for vane, og gjerne ender med å avvise folk i siste liten hvis jeg er usikker. Så skal jeg ringe han? Evnt hva kan jeg si?
Labbefrøken Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 ja ring, og kjapp deg litt da han kan ikke kontakte deg, men du kan kontakte han. Han kan jo føle seg avist om du venter lenge mener jeg .
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 ja ring, og kjapp deg litt da han kan ikke kontakte deg, men du kan kontakte han. Han kan jo føle seg avist om du venter lenge mener jeg . Ts her! Ja, jeg vet, men du vet.. Det er litt skummelt, og jeg er jo ikke sikker på om jeg ønsker å bli kjent med han eller ta det videre. Men igjen, det er jo derfor jeg vil ringe han og møte han for en vin eller en øl! Anonymous poster hash: 85698...af6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Ts her! Ja, jeg vet, men du vet.. Det er litt skummelt, og jeg er jo ikke sikker på om jeg ønsker å bli kjent med han eller ta det videre. Men igjen, det er jo derfor jeg vil ringe han og møte han for en vin eller en øl! Anonymous poster hash: 85698...af6 Du taper ingenting på å ringe !! DO IT Anonymous poster hash: 4d135...79b
Blackpuma Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 (endret) Uæ, vanligvis ville jeg sendt en melding, men siden skjermen hans er ødelagt, så kan jeg jo ikke det. Han er litt merkelig, skjønner dere, men på en litt fin måte. Derfor jeg har brukt litt tid. Han er en ambivalent greie mellom selvsikker og altfor usikker på seg selv.. Hva sier man til noen man har hatt sex med og vil møte igjen? "Halla, hva skjer?" Edit: brukernavn er ute, men who cares. Endret 12. august 2013 av Blackpuma 1
Gjest ts Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jeg ringte han nå, men han svarte ikke. Regner med at han sover, men nedtur!
Labbefrøken Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Jeg ringte han nå, men han svarte ikke. Regner med at han sover, men nedtur! Haha xD Ring i morgen da, etter jobb tid og føre sove tid
Gjest ts Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Jammen, jeg vil jo snakke med han nå! Har kvinnet meg opp lenge. Trøster meg med at dersom han fortsatt har den ødelagte mobilen, så kan han ikke se at jeg har ringt og har heller ingen mulighet til å kontakte meg. Dersom han har fått ny, så har han ikke nummerert mitt. Med andre ord er det helt opp til meg å få kontakt med han. Å, jeg elsk-hater dette.
Gjest mie Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Hvis kan har sakt att han skulle ringe deg, så hadde jeg venta til han ringte. å vis han har mista tlf nr ditt eller noe sånt, så vet han hvor du bor siden han var med deg hjemm. Han svarte deg ikke når du ringte? vent til han ringer, spill kostbar.
Gjest ts Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Haha, han har ikke nr mitt, og han sa at jeg skulle ringe han han vet hvor jeg bor, men sist jeg sjekka så var det ikke vanlig å troppe opp på døra til en du bare har møtt en gang
Blackpuma Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Så ringer han senere i dag, jeg da! Hva gjør jeg om han ikke tar den? Han får jo ikke sett noen ubesvarte anrop heller, skjermen var helt knust..
Blackpuma Skrevet 13. august 2013 #14 Skrevet 13. august 2013 Ringte han og har en date på torsdag. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå