Gå til innhold

kirkeprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere egne kirkeprogram?

vi har ikke vært i samtale med kirken ennå, så det blir kanskje litt stress det å lage slike program.... selv om jeg mener det absolutt hører med i et bryllup.

hvordan tenker dere rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre kirkeprogram går i trykken neste onsdag, vi skal ha møte med presten tirsdagen før...

Skrevet

hva skal dere ha med der da? salmene dere skal synge og sånn? bestemmes det på møtet med kirken, eller har folk en formening om det før de møter presten???

Skrevet

Der skal vi ha rekkefølgen på alt som skal skje i kirken, salmetekstene, navn på musikken og hvem som har skrevet dem, navn på brudebarn, forlovere og arbeidere og noe sånt....

Skrevet

hmmm. har ikke hørt noe fra kirken om møte med presten ennå. dersom vi skal rekke noe sånt så bør jeg kanskje pushe litt på...

vi skal ha saxsofonist som spiller oss inn og ut, men hva hun skal spille det vet jeg ikke.... får nesten frie tøyler, ser du. kanskje vi burde se å få ting avklart her!!!! :roll::)

Skrevet

Vi skal ha kirkeprogram. Skal snakke med presten i dag, så da får vi greie på litt mer..Jeg er spent jeg :sjenert:

Skrevet

Det er presten og organisten som har ansvaret for at ting blir som det skal i kirka, så det kan være greit å snakke med dem før programmet går i trykken. Det går jo an å ringe til presten/prestekontoret og kanskje maile over forslaget til kirkeprogram. Det er veldig kjedelig å ha trykket et program med feil i!

Vi skal kopiere programmet på litt tykt papir og brette det på langs. Innhold: Liturgileddene, salmetekstene, Bibelhenvisningene, hvem som deltar o.l. Jeg må bare finne en ekstra tekstleser, så kan jeg begynne kopieringen. Gleder meg til det også, jeg!

Skrevet

Vi har også kirkeprogram. Hvis du sender meg mailadressen din (PM), kan jeg godt sende det til deg? Kanskje litt hjelp på veien?

Skrevet

Vi kommer til å lage kirkeprogram, men vi har ikke hørt noe fra kirken ennå, så det må vente til etter møtet med presten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...