Paddeline Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Er det fler enn meg som gav/skal gi fødegave til far? Er ikke det at jeg føler jeg må det, men tenkte det kunne være en fin ting når vi nå skal oppleve noe så stort som å bli foreldre sammen:) Har forøvrig kjøpt ett herrearmbånd hvor navnet til frøkna er inngravert. Ikke noe dyrt eller stort, bare en oppmerksomhet og ett minne om dagen.. Nyskjerrig på hva andre har gitt!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Hadde tanken første gang, men glemte det bort. For å si det sånn, ved andre barn var tanken heeeelt fjern. Som ved første fikk jeg ikke en gang en blomsterbukett fra mannen min. Jaja, jeg vet, man burde ikke forvente noe for en fødsel, man får jo felles barn, blablabla, men siden jeg gikk gravid med alle plager det medfører og smerter ifm med fødsel, er det da for mye å få en oppmerksomhet fra pappaen? Fikk jo blomster fra jobb, søsteren min og tom svigermor, men mannen? Neiiida. Huff. Jeg er fremdeles gretten merker jeg. Syns likevel det er en veldig fin tanke av deg. Han kommer sikkert å sette pris på det.Anonymous poster hash: b658f...251
ara Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor man skal belønne hverandre for å ha satt et barn til verden..Men, hver sin smak. Man har skapt et liv sammen, er ikke det en gave og belønning i seg selv? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå