Gå til innhold

bare usikker, eller bør jeg ta et hint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja hva skal en si. Sliter litt med å forstå meg på en fyr. Synes han gir veldig tvetydige signaler.

Kjenner ikke vedkommende veldig godt, har ingen felles venner. Bor ikke samme sted.

Har snakket en del på chat, og har møtt han en gang. Stort sett jeg som har tatt all førstekontakt, men når vi møttes lot jeg han bestemme hvor lenge det møtet skulle vare siden jeg ikke helt visste hva han mente.

Vel det varte lenge, og var ikke av fysisk karakter.

chattet med ham samme kveld som jeg kom hjem, og siden har jeg så og si ikke hørt noe.

Han kan være opptatt, men har vært online uten å ta kontakt. Jeg har sendt han et spørsmål når han var offline som jeg ikke har fått svar på.

Så skal jeg ta et hint? (at han ikke er intr)
eller er det bare jeg som overhodet ikke forstår meg på ham?

kan det være som dette hvis han er veldig usikker i situasjonen?

bør jeg ta kontakt med ham?

eller vente til han får ut fingeren?

Jeg er ikke så erfaren i dette gamet og er veldig usikker på hva jeg skal tro....

han har ikke gitt noen tydelige signaler på at han ikke vil ha videre kontakt, egentlig tyder alt på at han egentlig vil det. Bortsett fra dette med at han ikke faktisk tar kontakt da...

Anonymous poster hash: ef9e0...292
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Han er ikke interessert.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du har stilt han et spørsmål og han ikke har svart så er han nok ikke så interessert nei..

• Liker 2
Skrevet

Alt tyder på at ham er interessert, bortsett fra at han ikke tar kontakt..?

Da får du ta kontakt da, TS ?

Anonymous poster hash: 7637c...018
  • Liker 1
Skrevet

Ta kontakt når han er pålogga. Du har ingenting å tape, om han ikke er interessert er han det ikke, men det er jo en ørliten sjanse for at han er det. Dere har ingen felles bekjente heller, så det er ikke akkurat som du driter deg ut.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har tatt nesten all kontakt tidligere hadde jeg nok regnet med at han ikke var interessert. Jeg hadde nok ventet for å se om han ville si noe.

• Liker 1
Skrevet

Det går jo an å spørre han rett ut hvorfor det er sånn?

Skrevet

Ta kontakt! Hvis det skulle vise seg at han ikke er interessert, vet du det i hvert fall sikkert :)

Synes btw det er merkelig at ikke folk kan si fra tydeligere om at de ikke er interessert, hvis de ikke er det. Hadde de gjort det, hadde man sluppet å sitte der og lure på hva i all verden det er h*n mener. Blir oppgitt av sånne folk :P

• Liker 2
Skrevet

Ta kontakt! Hvis det skulle vise seg at han ikke er interessert, vet du det i hvert fall sikkert :)

Synes btw det er merkelig at ikke folk kan si fra tydeligere om at de ikke er interessert, hvis de ikke er det. Hadde de gjort det, hadde man sluppet å sitte der og lure på hva i all verden det er h*n mener. Blir oppgitt av sånne folk :P

Men det er jo ikke alltid man / den andre har samme inntrykk av situasjonen...på en måte.. Sånn at de ser at det er noe behov for å si at man ikke er interessert...

Anonymous poster hash: 956f6...c1a

• Liker 1
Skrevet

TS her:

Jeg tror ikke han er helt uinteressert - det passer bare ikke med resten!

og i alle fall ikke uinteressert i å være en venn.
Har snakket med ham en gang etter tråden ble startet, jeg tok kontakt. Han snakket som normalt, og fortsetter tendensen med å ikke bare forsvinne (noe han har vært veldig flink til tidligere, nå sier han hadet først).

Jeg vet at reaksjonsmønstret og handlingen hans ikke er "klassiske" men det er ikke mine heller. Vi har begge lite erfaring på fronten så litt humper får man vel bare regne med?
Ikke at jeg

Kommer nok til å fortsette og holde kontakten som en venn, så får vi se om det blir noe annet en eller annen gang. Worst case scenario så har jeg en venn som er morsom å snakke med, og det er jo ikke så dumt det heller. Jeg har jo ikke kjent ham personlig så lenge så det er ikke slik at jeg vet med sikkerhet jeg vil være noe mer enn en venn jeg heller. Jeg bare ønsker å finne det ut litt raskere enn han tydeligvis. Så det og ikke ta kontakt blir ikke en god løsning tror jeg.

I beste fall så trenger han bare mer tid på å finne ut av ting.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Prøv å la han få lov til å ta initiativ til kontakt neste gang.

Skrevet

Prøv å la han få lov til å ta initiativ til kontakt neste gang.

Har tenkt den tanken selv, skal prøve ;)

• Liker 1
Skrevet

men kan ikke det også slå ut litt feil?
Jeg mener, hvis han er usikker - kan det ikke da virke som om jeg ikke er intr. Dvs hvis det går veldig lang tid før han kontakter meg?

vanskelig å balansere dette her synes jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...