AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg synes synd på fisken min. Den svømmer bare rundt i det kjedelige akvariumet hver eneste dag. Jeg har satt inn leker til den og gitt den cola, men den syntes ikke det var noe gøy. Tror den er deprimert. Jeg har prøvd å snakke til den men den bare ignorerer meg. Så nå har dagen kommet. Jeg skal slippe fisken fri. Men jeg vet ikke om jeg burde trene den i bassenget litt før jeg slipper den fri i sjøen. Sjøen er jo stor. Og gleden over å bli sluppet fri kan blende den slik at den fanges i et garn og blir halshugget. Det vil jeg ikke ha noe av. Så jeg tenkte å miljøtrene den i det lokale svømmebassenget. Jeg skal slippe den ut der i morgen for første gang. Jeg fortalte den det i dag. Den ble glad, tror jeg, selv om det er vanskelig å se siden den er deprimert. Den heter Egil Kalle Kåre. Anonymous poster hash: 08ae2...64a
Gjest Nexus Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Det var et jævlig dårlig forsøk på å trolle...
Gjest Is_te Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Ta deg en joggetur, kanskje du finner et vann.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Begynn pent. Kjøp et slikt plaskebaseng for barn først. Så lar du den svømme der noen dager, før du avanserer til et helt svømmebaseng. Etter hvert må du plaske litt i basenget, så den lærer seg bølger. Må jo unngå å gjøre fisken sjøsjuk. Litt kjipt å være ny i den store verden, og så bare spy og spy
Black March Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Å slippe ut fisk i naturen er miljøkriminalitet! Hvis man for eksempel slipper ut en karpe kan de ende opp med å ta over ett helt vassdrag over tid! Jeg vet dette er trolling, men å slippe ut feil typer fisk kan være katastrofalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå