Gå til innhold

Jeg sa jeg likte han. Han har ikke svart!

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret
Skrevet

Har vært på et par dater med han. Og hver gang vi har møttes har vi gått hånd i hånd, kysset og klemt hverandre lenge. Det var alltid han som tok initiativet.

Vi har vært ute 4 ganger sammen, og hadde sex på 3dje date.. Han fortsatte jo å ville kysse meg og klemme meg osv den fjerde daten.

Sendte han en melding på FB i dag, og sa at jeg likte han.Mye.

Jeg ser at han har lest meldingen, og vært innpå flere ganger etter det.
Synes det er så dumt at han ikke bare kan si at han ikke liker meg, istedenfor å la meg vente på svar.

Men hvorfor skulle han isåfall gi meg så mye inntrykk av at han liker meg, om han ikke gjør det..? Om det var sex han ville ha så hadde han vel stukket av for lenge siden? Anyways... jeg måtte bare få det ut :trist:
Føler meg litt idiotisk nå. Bør jo ikke si til menn i det hele tatt at man har følelser for de. De stikker jo fortere enn man får sagt hade.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende han syntes du er ei veldig bra jente, at han faktisk var veldig keen. Dessverre er det sånn at mange menn ikke føler at det er noe mer å hente etter sex, at spenningen er borte.

Anonymous poster hash: b176d...f85

Skrevet

Ikke ta kontakt med han .Neste gang han ringer tekster eller skriver til deg ikke svar du heller! slik som han.Dårlig gjort av han, mange er veldig feige og lar være å svare når de ikke vet hva de skal svare for de er ikke så keen som du er.Tror jeg !

Og så hvis han skriver et par ganger og virker litt interessert i å få svar så kan du svare.

Skrevet

Kanskje han ikke vet hva han skal svare? Gi han litt tid..

Når jeg ikke vet hvordan jeg skal formulere meg, grubler jeg på det en stund. Og vips, glemmer jeg hele greia en stund.

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme. Og det gjorde vondt. Min tok faktisk kontakt 1år senere og sa at han likte meg også, men var bare redd. Han visste ikke hva han skulle si eller gjøre.

Grunnen er nok han ikke aner hva han skal svare. Enten fordi han liker deg eller fordi han ikke liker deg.

Anonymous poster hash: 50eb4...85c

Skrevet

For en dritt, det er helt utrolig hvor feige mange er.
Jeg fikk denne servert en gang "ville bare ikke såre deg" nei men da så, jeg blir jo ikke såret av at du ignorere meg! Gro dere noen baller

Gjest Ironically me
Skrevet

Dette med å stikke av, og være "redd", når man får et enkelt ja/nei å forholde seg til. Det eneste man trenger er en egen mening, også være "redd", nei det skjønner jeg ikke.

Skrevet

http://www.usminket.no/2013/05/hvorfor-stakk-han-uten-noen-som-helst.html?m=1

Eller var det denne jeg tenkte på.. Les begge du.

Og jeg skjønner du er lei deg!! Men livet går videre, ikke press han i allefall!

Tror nok det stemmer. Jenter (spesielt yngre) får lettere følelser enn det gutter gjør. Problemet blir ikke mindre av at jenter (spesielt yngre) har vanskelig for å skille mellom sex og følelser.

Jeg gikk på en smell med den første gutten jeg datet, etter en del dater så hadde vi sex (jeg var jomfru før, så det var min første gang). Det jeg tenkte etterpå var at "det var klart at vi var sammen nå, vi har jo hatt sex" (jada, jeg var ung, dum og naiv).

Jeg hadde i hele min tenåringsperiode hatt ganske "uskyldige" venninner, og sex var aaaldri et tema.

Det eneste jeg visste om sex (utenom at det kan resultere i svangerskap og smitte av kjønnsykdommer etc) var at det var noe fint som to personer som elsket hverandre gjorde sammen (det var jo faktisk det vi lærte i seksualundervisningen på ungdomsskolen). Jeg hadde altså med andre ord bare hørt om den romantiske siden ved sex, så for meg var sex veldig romantisert, ikke noe man gjorde med en person man ikke brydde seg om utenom å være fysisk tiltrukket av vedkommende. Jeg hadde liksom ikke lært de "harde fakta" i forhold til sex, de måtte jeg visst lære selv.

Anonymous poster hash: b0529...85a

Gjest forvirret
Skrevet

Ts her

Tursen takk for alle svar! Det setter jeg veldig stor pris på.

Dagene har gått, og han har enda ikke svart.
Men det er ok. Jeg kommer ikke til å kontakte han før han kontakter meg (om det skjer da..)

Jeg har tenkt mye på han, men jeg er mer skuffet enn såret - så jeg tror det blir litt enklere å komme seg over han da.

Det er så dårlig gjort! Om du som leser dette kommer i en sånn situasjon der noen sier at de liker deg - og du ikke liker h*n tilbake, vær så snill..svar personen i det minste. Det er verre å bli ignorert enn å få et "jeg liker deg ikke" tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...