Gå til innhold

sang til foreldrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

dikter dere sang til foreldrene? takker for barndommen, på en måte? eller nevner dere dette kun i talene? :-?

lurer veldig på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen må vel mene noe om dette???? :wink:

Gjest Madley
Skrevet

Vi skal ikke ha noen sanger i bryllupet vårt..forhåpentligvis.

Man kan jo aldri vite hva impulsive slektninger finner på. Men jeg skal holde tale og da takker jeg for ditt og hint liksom.

Skrevet

Vi har en sang til foreldre og søsken i tillegg til at vi begge kommer til å takke dem i talene våre. Familien vår er sangglade og hadde nok blitt skuffet uten sanger til bordet.

Skrevet

Ingen sanger til foreldre. Men jeg/sambo kommer helt sikkert til å takke dem i en av talene våre!

Skrevet
Vi skal ikke lage sanger til noen

Ikke vi heller

(Men noen lager nok sanger til oss...)

Skrevet

Vi skal ikke ha noen sanger som er laget av hverken oss selv eller andre.

Jeg har jo være gift en gang før, og da var det "svigermor" som guidet meg igjennom hva man "måtte og ikke måtte". Jeg husker med gru alle de hjemmesydde sangene med flaue, interne poeng og minimalt med rim og slett takt. Dette har jeg også lidd meg igjennom i andre sie brylluper. koselig til et visst punkt, men enkelte tar litt av ( et bryllup je var i ifjor, hadde brudgommens foreldre intet mindre enn 21 vers :o på sang til brudgom -fra unnfangelse til bryllup.........hjæææælp!! :o )

Det var derfor lett for oss å velge bort disse sangene. vi har tatt veldig kontroll på vårt eget bryllup; vi har gitt beskjed til toastmaster hvordan vi ønsker det, og vet at dette vil bli fulgt.

1) Ingen allsang

2) ikke masse taler; har tillatt begge sine forlovere, samt min far og kjæresten - brudgommen min!! + takk for maten-tale.

3) bortsett fra brudgom, ønsker vi ikke taler som varer mer enn 3-5 minutter

4) vi ønsker å ha stort fokus på å ha en personlig vielseseremoni i kirken og etterpå ønsker vi en flott middag med masse god mat og drikke. Etter middag ønsker vi rett og slett at det skal være en fest hvor alle skal kose seg.

Vi stepper med andre ord litt utenfor malen som mange følger, men det er sånn vi vil ha det.

klem

ninach

Skrevet

Jeg regner med at det blir noen sanger hos oss. Har laget en til sambo, men lager ikke til min foreldre. De skal jeg takke i talen min.

Mormor lager nok sang, og helt sikkert noen andre også.

Gjest gjest1
Skrevet

1) Ingen allsang

2) ikke masse taler; har tillatt begge sine forlovere, samt min far og kjæresten - brudgommen min!! + takk for maten-tale.

3) bortsett fra brudgom, ønsker vi ikke taler som varer mer enn 3-5 minutter

4) vi ønsker å ha stort fokus på å ha en personlig vielseseremoni i kirken og etterpå ønsker vi en flott middag med masse god mat og drikke. Etter middag ønsker vi rett og slett at det skal være en fest hvor alle skal kose seg.

Vi stepper med andre ord litt utenfor malen som mange følger, men det er sånn vi vil ha det.

klem

ninach

:Nikke: Sånn bryllup vil eg også ha!

Skrevet

Vi lager ikke sang til noen,unntatt min sang til brudgommen,da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...