Gå til innhold

Hva gjorde at du ble tiltrukket av kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Søstertråd" til tråden om det motsatte :fnise:

Tiltrukket av! Ikke hva som gjorde at du ble forelsket i han eller henne ;)

Lurer på om det er like mange som svarer utseende og kropp her..

Anonymous poster hash: df9fe...6fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smilet, uten tvil ;) For da glimtet det ekstra i øynene :P

Skrevet

Personligheten hans :)

Skrevet

Humoren hans og det ufattelig bra utseende hans. Han ligner på en Calvin Klein modell. Hot hot hot. Det som der i mot fikk meg forelsket var det rolige og jordnære vesenet hans og hans gode evne til å lytte og forstå.

Skrevet

Utseende hans! Alle som svarer personligheten hans vet at de har en stygg kjæreste

Anonymous poster hash: efe9a...c0d

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke egentlig! Hele vesenet hans.. Jeg forelsket meg i det sekundet jeg så han! Bare visste at dette er min rette ;) Klisjé, men sant ;)

Skrevet

Smilet hans, kroppen (skikkelig modell!), engelsken, det at han var barnslig og veldig omsorgsfull på samme tid.

Anonymous poster hash: bfdfe...93b
Skrevet

Hva jeg ble tiltrukket av ved min kjæreste? :fnise: Blir jo selvfølgelig noe relatert til utseende for meg også. Det var spesielt øynene, smilet, håret og kroppen hans (han spiller fotball og har dermed nokså veltrent kropp).

Dette ble veldig overfladisk. Men, grunnene til at jeg falt for han er noen helt andre enn disse ;)

Gjest gjest17
Skrevet (endret)
:fnise: Endret av delirious
Skrevet

Vel.. Både humor og humøret er bra da. :)
Utseende er nydelig i mine øyne. Virkelig, et vakkert kunstverk, med de søteste trekkene. Og et glimt i øyet!

Utover det, personligheten. Absolutt alt ved henne.

Og latteren hennes. Og HVA henne finner på å le av noen ganger.

Og når henne viser frem sine bedre sider, så er dem BRA (!). Utelukkende gull verdt.
Selvsagt er henne ikke perfekt, fordi vi har alle dårlige sider også, men den slags er bare barnemat i forhold til den store og hele pakken i grunn.

Hun er enestående. Og den eneste jeg trenger. :)

Anonymous poster hash: b2223...7e2
Skrevet

At han var ganske stille og sjenert, gjorde ikke så mye ut av seg. Det er sånt jeg liker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Smilet og rumpa :wow:

Og så selvsagt det at han var smart, snill og grei :plystre:

Skrevet

Gløden rundt ham da jeg så ham første gang. Det sekundet jeg så ham visste jeg at jeg måtte ha ham.

At han i tillegg er snill, intelligent, kjekk og er utrolig på de fleste områder skadet ikke ;)

Anonymous poster hash: 72c6b...4bc
Skrevet

At vi var mentalt på bølgelengde med en gang. Vi kunne snakke om alt mellom himmel og jord, og han var veldig forståelsesfull og empatisk. At vi hadde ekstrem seksuell kjemi i tillegg, gjorde at jeg var solgt! Utseendemessig er han ikke "min type" i det hele tatt, men jo bedre jeg ble kjent med han, desto finere syntes jeg han var <3

Skrevet

Svarer på flere jeg.... Utseende, personlighet, tilfeldighet og "vesen"....

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av lovbrudd.

Daenerys, mod.

Skrevet

Auraen hans. Den var slik en dyp blålilla da jeg først så ham, og så fikk den et lyserosa skjær når blikket vårt møttes!!

Anonymous poster hash: e9dce...5da
Skrevet

Altså, han er så sexy! Det er ikke bare utseendet, selv om han er den kjekkeste mannen jeg vet om, men hele holdningen, måten å være på. Jeg har aldri møtt noen andre som han. Jeg falt pladask! Den stormende forelskelsen var slitsom, for på grunn av væremåten hans er han ingen enkel mann for meg å være med. Men, det er ingen andre for meg.

Skrevet

Utstrålingen og sjarmen var vel det som fanget oppmerksomheten min. Han har en helt spesiell glød ved seg og er utrolig positiv og god å snakke for seg, det blandet med god humor gjør at han lett blir midtpunktet i folkemengder. Vi møttes på fest, og siden han var den første som fanget oppmerksomheten min da jeg kom inn i rommet, satt jeg meg naturligvis ved siden av han. Med en gang vi begynte å snakke sammen var det gjort, og jeg kunne ikke blitt mer fortapt.

For min del skal det mer til enn at en fyr en pen eller kjekk. Det finnes da nok av kjekke menn der ute. Nei, det må være noe med personligheten som fanger oppmerksomheten min. Kjæresten min har jo selvsagt verdens vakreste øyne, helt uimotståelig smil, sexy kropp, bra klesstil, deilig hår og skjeggvekst etc, men det er jo bare bonus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...