AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Det er sikkert veldig mange som kommer til å si at det har jeg ingenting med, få deg bedre selvtillit, fortid er fortid osv! Jeg er ikke akkurat sjalu, klarer ikke å forklare helt hvordan jeg føler. Han nærmer seg 30, har to seriøse forhold bak seg. Han var aldri utro mot dem, han har heller aldri vært utro mot meg. Vi har kun vært sammen ett år men jeg føler at vi har en framtid sammen. Problemet mitt er det at han har hatt sex med så utrolig mange. Vi bor i en liten by, 40000 innbyggere her hvis det sier dere noe. Bor ikke i skogen men er fader meg ikke langt unna. Så alle på vår alder vet jo om hvordan har er/har vært når han er singel. Det er ubehagelig å tenke på at han har hatt sex med så utrolig mange og at alle vet det. Ser daglig jenter han har hatt seg med. Han har hatt sex med 200-300 jenter, jeg vet jo selvfølgelig ikke hvem alle er men mange av de vet jeg om! Er jeg dum som lar dette plage meg? Tips for hvordan jeg kan se forbi det?Anonymous poster hash: de95e...077 1
Gjest Houdini Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 ...? Ja, han er tydeligvis attraktiv, da? 1
Alja Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Uff. Det hadde jeg faktisk ikke taklet. 2-300 jenter? Dette sier litt om kjæresten din, ts. Er dette er rykte du vil ha hengende etter dere? Vil du virkelig fortsette å ha det slik at uansett hvor du ferdes er det en kvinne han har ligget med? Det_Hadde_Ikke_Jeg 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Her var det mye å ta seg tak i gitt. Først og fremst ligger det vel nærmere 50 000 om noe, i de kjipeste områdene rykter og slikt kommer fra, som oftest hvertfall. Og 2-300 jenter var da svært mange. Det kan jo nesten ikke være noen igjen rundtom da vel. Anonymous poster hash: 445c0...19f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 (Blant dem som er i samme miljøet og som man vet hvem er altså.) Anonymous poster hash: 445c0...19f
Gjest ghost Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Kjære TS hvis kjærligheten er sterk mellom dere, ser du forbi dette. nå har han jo valgt deg, og didikert sin penis til deg også...! alle kan ha ting fra fortiden som ikke er så bra.. Det beste hadde jo vært om du hadde pratet med han om det, fortalt at det gjør deg litt utilpass. kanskje han har et svar til deg som gjør deg litt lettere i sjela
bebisss Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Høres ut som min ex i den lille byen vi bodde i. Begynner han på A? hehe Mannen min har hatt sex med 70stk og er 30 år. vi bor i en liten bygd med 700 innbyggere. Jeg syns det er mye, men ingenting jeg kan gjøre med det. 2-300 er veldig ekstremt da, og alltid sjipt å alltid vite at han har ligget med omtrent alle jentene han hilser på. Jeg vet ikke om jeg hadde orket det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Det er sikkert veldig mange som kommer til å si at det har jeg ingenting med, få deg bedre selvtillit, fortid er fortid osv! Jeg er ikke akkurat sjalu, klarer ikke å forklare helt hvordan jeg føler. Han nærmer seg 30, har to seriøse forhold bak seg. Han var aldri utro mot dem, han har heller aldri vært utro mot meg. Vi har kun vært sammen ett år men jeg føler at vi har en framtid sammen. Problemet mitt er det at han har hatt sex med så utrolig mange. Vi bor i en liten by, 40000 innbyggere her hvis det sier dere noe. Bor ikke i skogen men er fader meg ikke langt unna. Så alle på vår alder vet jo om hvordan har er/har vært når han er singel. Det er ubehagelig å tenke på at han har hatt sex med så utrolig mange og at alle vet det. Ser daglig jenter han har hatt seg med. Han har hatt sex med 200-300 jenter, jeg vet jo selvfølgelig ikke hvem alle er men mange av de vet jeg om! Er jeg dum som lar dette plage meg? Tips for hvordan jeg kan se forbi det?Anonymous poster hash: de95e...077 Ikke for å være ekkel altså, men er du 100% sikker på at han ikke har vært utro i de andre forholdene? Han der høres veldig kjent ut, kjenner nemmelig en stykk som har hatt sex med halve byen her, og dama tror nok han er trofast, men det er det flere som vet han ikke er. Btw, er nok ikke samme fyr, siden vi bor i en litt større by, men du må ikke være for naiv, selv om han sier han aldri har vært utro mot noen betyr det ikke at han er ærlig. Anonymous poster hash: e16b1...f93 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Hehe, alle kjenner en sånn fyr. Lykke tilAnonymous poster hash: de95e...077 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Går ikke an å ta dette seriøst. Først dukker det opp en med 100 sexpartnere, også dukker det opp en med 200-300. Og det rett etter mange debatter og tråder om "hjelp, dama mi har hatt 30 sexpartnere eller i det hele tatt hatt ONS tidligere noen ganger, skal jeg dumpe henne" osv... Ta nå for pokker å skaff deg et liv. Hvor fuckings interessert og opphengt kan man bli. Anonymous poster hash: 53835...f06
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Hvis du ikke kan ta det seriøst så trenger du vel ikke å kommentere her? Jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre, er ikke tull! Har lyst til å flytte til en annen by med han men pga utdanning passer det veldig dårlig. Vil selvfølgelig ikke gå rundt å tenke at hun og hun har han hatt sex med, hun var pen, lurer på om de har hatt sex. Det tærer veldig på meg, prøver bare å finne ut om han virkelig er verdt det. TsAnonymous poster hash: de95e...077
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Ville vært livredd for hver fest han var på og om han traff på de jentene jeg da. Huff, nei ville slått opp jeg. Anonymous poster hash: 6e3d8...9d8 2
Gjest Eurodice Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Høres ut som min ex i den lille byen vi bodde i. Begynner han på A? hehe Mannen min har hatt sex med 70stk og er 30 år. vi bor i en liten bygd med 700 innbyggere. Jeg syns det er mye, men ingenting jeg kan gjøre med det. 2-300 er veldig ekstremt da, og alltid sjipt å alltid vite at han har ligget med omtrent alle jentene han hilser på. Jeg vet ikke om jeg hadde orket det. Er første bokstav i den lille bygda "R" og hele navnet på 7 bokstaver?
Paddeline Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Oj... jeg syns min samboer har mange med sine 30... haha... Men jeg mener fortid er fortid.. alle har vel noe drit på seg!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Stakkars degAnonymous poster hash: de95e...077
la Flaca Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Når han er 30 år så er da ikke 200-300 sexpartnere så ille (men det er vesentlig forskjell på 200 og 300). Hvis han begynte karrieren sin i 15-årsaldern, som mange gjør, så er det 1 - 1,5 i måneden. Hvor lenge varte de to forholdene da? Jeg hadde ikke brydd meg. Vet da selv hvor lite det betyr for forholdet mitt at jeg har hatt mange partnere. Er verdens mest trofaste kjæreste for det.
Gjest Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Uff. For en løs og altetende type. Har du plukket opp en "Jokke"? Hvordan orker du å være sammen med en som harver over alt som er tilgjengelig? 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 Ærlig talt, jeg blir litt overrasket over at folk er så raske til å dømme fyren. Ja 200-300 er innmari høyt tall på antall sexpartnere, men også? Man kan ikke gå ut fra at bare fordi han har hatt en svært travel periode som singel så er han ikke til å stole på som partner. TS har han faktisk satt deg i en situasjon der du tviler på ham? Har han noen gang gjort noe mot deg som tilsier at du ikke kan stole på ham? Det du kan gjøre med dine egne tanker er å ta det opp med ham og være ærlig og si at det faktisk plager deg litt at alle vet. Men du må komme over det, hvor lenge skal man la en partners singelliv irritere deg? Klarer du ikke å komme over det så er det kanskje best at du ikke er sammen med en som har hatt mange partnere, enten det er 30 eller 200.. Anonymous poster hash: 484c1...76f 1
Jolene Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Ville tenkt at han har erfaring, samt bedt han sjekke seg for sos. Bortsett fra det hadde jeg ikke giddet å brydd meg noe mer med det. Det er jo DEG han valgte å bli sammen med, ikke de andre tilfeldige liggene.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #20 Skrevet 12. august 2013 Håper han har testa seg, æsj. Anonymous poster hash: 05533...f88 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå