LilleSol Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Driver og vurderer å bytte hudpleieserie. Bruker nå Vichy Normaderm, er fornøyd, men syntes ikke huden har bltt så voldsomt mye bedre. Merker at den tørker ut huden min litt.. Huden min : Sorte prikker på nese og hake. Urenheter i kinnene (ikke skikkelige kviser, men hmm klumper (?) ) Stygt i alle fall. Ikke særlig fet (les blank) hud. Blir fort flassete i kinnene og på nesa. Ser ekkelt ut med sminke på. Kan noen ganger føles litt stram etter rens og fukt. (Normaderm) Har vel ikke et kjempekviseproblem, men vil gjerne ha glatt og tilnærmet feilfri hud! Har prøvd disse seriene : MD formulations 0,5 år. Merka ingen forskjell, var hos hudpleier. Dr.Hauscka (eller hvordan det nå skrives) i 3,4 mnd. Huden ble mykere, og blankere Vichy Normaderm siden jan/feb eller noe sånt. Er ikke helt fornøyd. Føler jeg blir litt tørr. Kanebo Likte ikke konsistesen og så ikke store forskjellen. Masse billigprod. Definitivt ikke. I tillegg har jeg fått kremen Aberela av legen min til de kvisene som popper opp. Helt grei, men kan absolutt ikke bruke denne på større hudområder. Huden flasset voldsomt av, og tilogmed legen sa at jeg kanskje burde droppe den til bruk på problemområder. Brukte forøvrig 2 uker med eight hour cream og noe greier fra apoteket for å få det bra igjen. Noen som har noen tips om hvilke serier jeg kan bruke, og hvilke produkter som kanskje kan fungere for min hud? Kan legge til at jeg reagerer på mange produkter, og lett får allergiske reaksjoner. Det er alltid spennende å sjekke huden om morgenen etter bruk av ny bodylotion eller dusjsåpe. "Næh, nytt utslett, tøft!" :evil: ' Noen som har noen tips? Klem fra lei Lillesol
Gjest Me Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Hei; Personlig har eg bare en ting å anbefale deg, og det er oriflame. der kan du finne produkter for enhver ting. og billig er det også dersom du er medlem selv. Kunne det være noe for deg? Dessuten får du mye gratis ved innmelding og billige produktpakker du kan kjøpe... Me
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 Hei; Personlig har eg bare en ting å anbefale deg, og det er oriflame. der kan du finne produkter for enhver ting. og billig er det også dersom du er medlem selv. Kunne det være noe for deg? Dessuten får du mye gratis ved innmelding og billige produktpakker du kan kjøpe... Me Ikke vondt ment..men er det du som har startet både Oriflame tråden og anbefaler Oriflame til alle? hehe Er du en slags hm... "vertinne" eller noe? Er ikke det at jeg tviler på produktene altså, jeg bare lurte Til Lillesol: Du sliter tydeligvis med huden din, stakkars. jeg har også hatt noe problemer med min hud, og for et par år siden fikk jeg noe jeg tror er fra Dermalogica. Kan høre med moren min, rensesettet ligger hjemme nemlig (4 timer unna med bil)... Men jeg fikk noe nytt av faren min idag - den kan både drikkes og brukes til "utvortende" bruk. Altså kviser osv. Dette er Aloe Vera Juice. Koster et par 100-lapper hos en helsekostbutikk. En passe stor og rund flaske. Kanskje dette kan være noe for deg?! Aloe Vera i seg selv er jo bra fra før av. (jeg fikk den til å styrke immunnforsvaret - altså "drikke" juicen, men kan også brukes til ansiktet osv). Men dette er jo ikke en typisk renseserie, men kan hjelpe i tillegg til renseprodukter? Kanskje du kan ta deg en tur til en annen hudpleier, med andre produkter? også kan du jo søke litt rundt på forumet her... Lykke til videre!
Gjest Balenciaga Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Hei; Personlig har eg bare en ting å anbefale deg, og det er oriflame. der kan du finne produkter for enhver ting. og billig er det også dersom du er medlem selv. Kunne det være noe for deg? Dessuten får du mye gratis ved innmelding og billige produktpakker du kan kjøpe... Me Dette er bare tull. Som å tro på julenissen. Jeg utelukker ikke at enkelte produkter kan være måtelig god, men Oriflame er ikke en god serie. Forøvrig begynner disse Oriflame-trådene å minne om produktreklame. Patetisk.
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Dette er bare tull. Som å tro på julenissen. Jeg utelukker ikke at enkelte produkter kan være måtelig god, men Oriflame er ikke en god serie. Forøvrig begynner disse Oriflame-trådene å minne om produktreklame. Patetisk. Helt enig... :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 -------------------------------------------------------------------------------- Me skrev: Hei; Personlig har eg bare en ting å anbefale deg, og det er oriflame. der kan du finne produkter for enhver ting. og billig er det også dersom du er medlem selv. Kunne det være noe for deg? Dessuten får du mye gratis ved innmelding og billige produktpakker du kan kjøpe... Me Dette er bare tull. Som å tro på julenissen. Jeg utelukker ikke at enkelte produkter kan være måtelig god, men Oriflame er ikke en god serie. Forøvrig begynner disse Oriflame-trådene å minne om produktreklame. Patetisk. _________________ Det er helt ok å si hva du mener....men trodde det var slik at man kunne anbefale andre det som man selv har prøvd og er fornøyd med. Det patetiske her er å pirke på hva andre sier/ mener....og på den måten hemme noen å si hva de mener. men kanskje det er slik du vil ha det....? Me
vackraflickan Skrevet 22. april 2004 #7 Skrevet 22. april 2004 Jeg har alltid hatt problemer med veldig tørr hud som alltid føles et nummer for liten hver gang jeg kom ut av dusjen. De fleste kremer (les:billigkremer) hjalp der og da, men virkningen ble borte etter noen timer og jeg var like ille igjen. For noen år siden begynte jeg med biotherm sin rosa serie for tørr hud samt å rense huden min. Jeg er utrolig mye bedre. Jeg kan ikke huske sist huden min kjentes stram ut. Det tok noen måneder før jeg ble ordentlig bra. Kremen økte huden min sin evne til å selv produsere fuktighet. Nå kan det gå flere dager uten at jeg smører meg og huden holder seg like fin. Det er sikkert masse andre gode produkter på markedet også. Biotherm sine produkter hjalp meg veldig. Jeg har aldri hatt kviser etc, men de har kremer for alle hudtyper.
Gjest Lyna i.i. Skrevet 22. april 2004 #8 Skrevet 22. april 2004 Me skrev: Hei; Personlig har eg bare en ting å anbefale deg, og det er oriflame. der kan du finne produkter for enhver ting. og billig er det også dersom du er medlem selv. Kunne det være noe for deg? Dessuten får du mye gratis ved innmelding og billige produktpakker du kan kjøpe... Me _________________ Det er helt ok å si hva du mener....men trodde det var slik at man kunne anbefale andre det som man selv har prøvd og er fornøyd med. Det patetiske her er å pirke på hva andre sier/ mener....og på den måten hemme noen å si hva de mener. men kanskje det er slik du vil ha det....? Me Joda, fint med anbefalinger - men du kom jo ikke akkurat med noen konkrete anbefalinger av produkter som hjelper mot de problemene Lillesol har. Kanskje det ville sett mer troverdig ut da, og ikke minst vært mer hjelpsomt? Altså, hvilke av Oriflames produkter har du erfaring for at hjelper mot hud med kviseproblemer, men som samtidig kan være tørr og sensitiv?
Gjest Balenciaga Skrevet 22. april 2004 #9 Skrevet 22. april 2004 -------------------------------------------------------------------------------- Me skrev: Hei; Personlig har eg bare en ting å anbefale deg, og det er oriflame. der kan du finne produkter for enhver ting. og billig er det også dersom du er medlem selv. Kunne det være noe for deg? Dessuten får du mye gratis ved innmelding og billige produktpakker du kan kjøpe... Me Dette er bare tull. Som å tro på julenissen. Jeg utelukker ikke at enkelte produkter kan være måtelig god, men Oriflame er ikke en god serie. Forøvrig begynner disse Oriflame-trådene å minne om produktreklame. Patetisk. _________________ Det er helt ok å si hva du mener....men trodde det var slik at man kunne anbefale andre det som man selv har prøvd og er fornøyd med. Det patetiske her er å pirke på hva andre sier/ mener....og på den måten hemme noen å si hva de mener. men kanskje det er slik du vil ha det....? Me Hvis du føler deg hemmet av at noen er kritisk til det du sier er det ditt problem. Jeg har fulgt med i disse evinnelige Oriflame-trådene, og nå begynner det bli påfallende likt produktreklame.
Gjest Niniel Skrevet 22. april 2004 #10 Skrevet 22. april 2004 Jeg vil anbefale Eucerin sin serie med Karbamid! Jeg har blitt helt bra i huden etter litt over en måneds bruk. Du finner den på apoteket. Jeg siterer fra www.eucerin.no: Eucerin® Dry Skin er en serie rense- og pleieprodukter, som passer for alle med tørr og svært tørr hud - også for psoriatikere, atopikere og diabetikere. Produktene inneholder fuktighetsbindende karbamid, har en pH-verdi nær hudens egen og høyteknologiske emulsjoner uten natriumklorid. Dette gjør at de gir effektiv lindring og en god kosmetisk følelse, med svært lav risiko for negative bivirninger, som svie. Alle Eucerin Dry Skin-produktene har bevist effekt og hudvennlighet i kliniske studier - også på syk hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå